کد خبر: 934324
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مدیر جهاد کشاورزی سرخه خبر داد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه از اجرای عملیات احداث جاده بین مزارع و تجهیز و تسطیح اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد .

فاطمه سعیدی با اشاره به شن ریزی جاده‌های بین مزارع شهرستان سرخه اظهار داشت : این مهم با هدف اجرای طرح‌های زیربنائی در بخش کشاورزی انجام شده است .

وی افزود: عملیات شن ریزی جاده بین مزارع منطقه اسدآباد سرخه با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال در سال ۹۶ و از محل اعتبارات استانی انجام شد .

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سرخه با بیان اینکه در مجموع عملیات شن‌ریزی جاده بین مزارع حدود ۶۰۰ متر انجام شد افزود: این عملیات با هدف تسهیل در تردد کشاورزان و بهره برداری بهینه از اراضی کشاورزی و انتقال آسانتر محصولات تولیدی انجام شد .

سعیدی ابراز امیدواری کرد در صورت تأمین و تخصیص اعتبارات لازم اجرای این عملیات برای تسهیل امورات کشاورزی در سطح وسیعتری صورت گیرد .

وی با اشاره به اجرای عملیات تجهیز و تسطیح اراضی کشاورزی شهرستان سرخه گفت: عملیات تجهیز و تسطیح اراضی کشاورزی در سطح ۱۰ هکتار از اراضی صوفی آباد شهرستان سرخه انجام شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با بیان اینکه اجرای این عملیات از محل اعتبارات استانی انجام شد افزود: اجرای عملیات تجهیز و تسطیح اراضی صوفی آباد شهرستان سرخه با صرف اعتبار ۱۸۰ میلیون ریال انجام شد .

سعیدی افزود: این عملیات با هدف بهره‌برداری بهینه از منابع آب و خاک و صرف جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای کشت و کار صورت گرفت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر