کد خبر: 934523
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
وزیر تعاون:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علیرغم تحریم های مختلف و ترس و واهمه مردم اما روند توسعه سرمایه گذاری در کشور متوقف نمی شود.
جوان آنلاین: محمد شریعتمداری پنج شنبه در مراسم افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرخنکلاته گرگان اظهار کرد: علیرغم تحریم های مختلف و ترس و واهمه مردم اما روند توسعه سرمایه گذاری در کشور متوقف نمی شود.

ویی با تاکید بر این که باید به اشتغال جدید رو بیاوریم، گفت: فشارهای نظام سلطه در قالب تحریم ها آغاز شده و برای مقابله با آن ها سرمایه گذاری های داخل را افزایش داده ایم.

وزیر تعاون افزود: بر اساس برنامه پنج ساله ششم توسعه باید ۷۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و رشد مستمر هشت درصدی سالانه داشته باشیم تا بتوانیم هشت صدم درصد بیکاری در کشور را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: به گفته کارشناسان با شرایط تحریم پیش بینی ها برای رشد اقتصادی محقق نمی شود از این رو از سال گذشته روند سرمایه گذاری در داخل را افزایش دادیم و تلاش گسترده برای افتتاح پروژه های جدید توسط کارآفرینان آغاز شده است.

شریعتمداری با اشاره به این که در سال گذشته و امسال در بیش از ۱۹۰ واحد تولیدی و صنعتی گلستان ۵۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است، گفت: این روند نشان می دهد مردم گلستان امیدوارانه به آینده نگاه می کنند.

وی اضافه کرد: همه به مسکلات ناشی از تحریم ها واقف هستیم و مشکلات داخلی هم کم بحران ایجاد نکرده است اما افزایش سرمایه گذاری ها و توفیق در ایجاد اشتغال مشتی بر دهان کسانی است که می خواهند ایران را از رشد باز دارند.

شریعتمداری با تاکید بر این که دست سرمایه گذاران و کارآفرینان را به گرمی می فشاریم، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۳ درصد خانوار ایران معادل بیش از سه میلیون خانوار توسط زنان کارآفرین و سرپرست خانوار اداره می شود و تلاش داریم با کار جهادی مسیر را بهتر از گذشته طی کنیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار