کد خبر: 935057
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
پرسپولیس در روزی که ملی‌پوشانش را در اختیار نداشت، ۲ بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسید تا سه امتیاز شیرین را در سرمای ورزشگاه آزادی کسب کند.
پرسپولیس در روزی که ملی‌پوشانش را در اختیار نداشت، ۲ بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسید تا سه امتیاز شیرین را در سرمای ورزشگاه آزادی کسب کند.
سرانجام عصر دیروز سوت بازی پر حرف و حدیث پرسپولیس و پیکان به صدا در آمد، مسابقه‌ای معوقه از هفته نهم لیگ برتر که دیروز در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم با توجه به روز‌های فیفا، ملی پوشان امید و بزرگسالانشان را در اختیار نداشتند. پرسپولیس احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند را در اردوی تیم ملی داشت و سعید حسین‌پور و حمیدرضا طاهرخانی نیزهمراه تیم ملی امید بودند و بشار رسن نیز به اردوی تیم ملی عراق رفته بود تا برانکو در غیاب این بازیکنان کار سختی برای چیدن ترکیب بازی مقابل پیکان داشته باشد، البته در طرف مقابل هم پیکان چهار ملی پوش در اردوی تیم امید داشت تا مجید جلالی همدرد سرمربی کروات قرمز‌ها باشد.
هر دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند وبازی در نیمه اول بیشتر در نیمه زمین و با پاس‌های اشتباه و حملات ناکام دو تیم همراه بود تا تماشاگران حاضر در آزادی تماشاگر یک نمایش سرد و بی‌روح باشند. مهم‌ترین موقعیت این نیمه در دقیقه ۴۲ خلق شد و شاهین ثاقبی روی اشتباه مدافعان پرسپولیس با نوک پا دروازه این تیم را باز کرد تا نیمه اول یک بر صفر به نفع پیکان به پایان برسد.
در نیمه دوم در شرایطی که پیکانی‌ها کار را تمام شده می‌دانستند، برانکو با چند تغییر تاکتیکی ورق را برگرداند. در شرایطی که نمایش دو تیم طی ۷۰ دقیقه هیچ نکته تاکتیکی و هجومی هیجان انگیزی نداشت، ناگهان همه چیز به سود شاگردان برانکو تغییر یافت و آن‌ها ابتدا با گل دیدنی کامیابی نیا در دقیقه ۷۵ بازی را به تساوی کشاندند و چهار دقیقه بعد شوت علیپور با اشتباه شیخ ویسی، دروازه‌بان پیکان وارد دروازه شد تا در نهایت پرسپولیس با پیروزی ۲ بر یک برد مقابل پیکان، سه امتیاز دلچسب را کسب کند. با این پیروزی پرسپولیس با ۲۰ امتیاز و دو بازی کمتر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده چهارم قرار گرفت.
برانکو در پایان مسابقه به تمجید از شاگردانش پرداخت تا نشان دهد این پیروزی در روزی که قرمز‌ها غایبان زیادی داشتند، چقدر به آن‌ها چسبیده است: «نیازی نیست که بگویم چقدر راضی و خوشحالم. واقعاً از بازی بازیکنانم لذت بردم. آن‌ها باشخصیت و انگیزه و قلب شان بازی کردند و همه از آن‌ها تمجید می‌کنند. ما با لیاقت بازی را بردیم و با صلابت لیگ را ادامه خواهیم داد. قبلا هم گفتم انتظار دارم که بازیکنان بعد از فینال آسیا انگیزه بیشتری داشته باشند و از هواداران هم تشکر ویژه دارم. دیدند که وضعیت سختی داریم و عذاب می‌کشیم، در بازی عقب افتادیم، اما آن‌ها بازهم حمایت و تشویق‌مان کردند.»
مجید جلالی، سرمربی پیکان هم اشتباه بازیکنانش را کلید پیروزی پرسپولیس عنوان کرد: «هر گلی در فوتبال به ثمر می‌رسد روی اشتباهات رخ داده در جریان بازی است، در این بازی هم گل با اشتباه داور با گرفتن خطایی که اصلاً نبود، به دست آمد و گل دوم را دروازه‌بان ما اشتباه کرد. این در حالی بود که بازیکنان ما خیلی خوب و مسلط بودند، اما بعضی وقت‌ها دست شما نیست و خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار