کد خبر: 935235
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
از طریق درگاه های موجود در آژانس های مسافرتی آنلاین می توان به پروازهای خطوط هواپیمایی ایران و جهان دسترسی پیدا کرد. با شکل گیری آژانس مسافرتی آنلاین دیگری نیازی به مراجعه ی حضوری مسافران و متقاضیان به دفاتر خدمات پروازی و مسافرتی نمی باشد و روند تهیه بلیط سرعت یافته و تسهیل شده است.

از طریق درگاه های موجود در آژانس های مسافرتی آنلاین می توان به پروازهای خطوط هواپیمایی ایران و جهان دسترسی پیدا کرد. با شکل گیری آژانس مسافرتی آنلاین دیگری نیازی به مراجعه ی حضوری مسافران و متقاضیان به دفاتر خدمات پروازی و مسافرتی نمی باشد و روند تهیه بلیط سرعت یافته و تسهیل شده است. آژانس مسافرتی آنلاین در حال حاضر به قدری بهبود یافته است، که در کمترین زمان ممکن می توان به تمامی پروازهای ها خطوط هواپیمایی ایران و جهان دسترسی پیدا کرد و اطلاعات بلیط هواپیما (اینجا) را چک کرد و  تهیه بلیط، ثبت بلیط را در منزل با استفاده از موبایل و یا کامپیوتر انجام داد.

آژانس مسافرتی آنلاین مرجع و منبع معتبری برای دسترسی به شرایط کلی سفر می باشد و با مراجعه به آن ها می توان به طور دقیق برای سفر برنامه ریزی کرد.

دسترسی به تمام پروازهای خطوط هواپیمایی

از مهم ترین معیارهای تعیین کیفیت صنعت گردشگری در تمام حوزه ها خطوط هواپیمایی و خدمات مسافربری می باشند. به همین سبب خطوط هواپیمایی و خدمات مسافربری سعی در تطبیق امکانات خود با کشورهای پیشرفته داشته و پیشرفت در این حوزه را مقارن با پیشرفت صنعت گردشگری و در نتیجه جذب گردشگران خارجی به کشور می دانند. از آنجا که پیشرفت و بهبود صنعت گردشگری سبب بهبود و ضعیت اقتصادی جامعه می شود، پیشرفت ابزارها و بروز بودن تکنولوژی های خدمات مسافربری و خطوط هواپیمایی بیش از پیش اهمیت یافته تر شده و موجبات گردش اقتصاد توریستی را به وجود می آورد.

به همین منظور در طی سالیان اخیر شاهد آن هستیم که بسیاری از مراکز رزرواسیون بلیط و هتل امکانات پیشرفته ای را در اختیار مسافران و کاربران اینترنتی قرار داده اند، تا با راحت ترین شیوه ی ممکن به تمامی پروازهای سیستمی دسترسی داشته باشند(این سایت) . کاملا واضح است که افزایش امکانات و راحت تر شدن روند سفر موجب افزایش استقبال مردم شده و باعث پیشرفت در صنعت گردشگری و در نتیجه روند رو به رشدی را برای بازار های اقتصادی ایجاد می کند.

در بازارهای دیجیتالی و وب سایت ها و سایت های مختلف، اپلیکیشن ها و صفحات مختلفی وجود دارند که به عنوان درگاه های آنلاین آژانس مسافرتی محسوب می شوند. این درگاه ها موجب رونق بخشیدن به خدمات مختلف و تبادلات مالی گردیده و کمک بسیار زیادی به کاربران، مسافران و حتی کارمندان آژانس های مسافرتی کرده است. این درگاه ها از ازدحام بیش از حد آژانس مسافرتی برای تهیه بلیط و سایر خدمات جلوگیری کرده و خستگی کارمندان را کمتر می کند.

خدمات آژانس های مسافرتی آنلاین محدود به افراد داخل کشور نبوده و این خدمات شامل افراد مختلف در کشورهای مختلف نزدیک به 300 کشور دنیا می شود. محدود نبودن فعالیت آژانس های مسافربری آنلاین به یک کشور مزیت های زیادی را در پی داشته است که از این دست مزیت ها می توان به استفاده از تمامی فناوری ها و پتانسیل های گردشگری کشور به نحو احسن و در نتیجه ارزآوری به کشور، ورود گردشگر از کشورهای مختلف، کمک به توسعه ی صنعت های مختلف من جمله گردشگری، هتل داری، صنایع دستی، توسعه ی فرهنگی، افزایش تعاملات فرهنگی با کشورهای مختلف، معرفی جاذبه های گردشگری کشور به سایر کشورها اشاره کرد.

بنابر این بروز بدون آژانس های مسافرتی آنلاین و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها می تواند به رشد آژانس ها کمک شایان توجهی نماید و موجب می شود تا سریع تر اهداف خود را پیش برده و موقعیت شان را به طور تصاعدی بهبود ببخشند.

جلوگیری از انحصار و سهولت در مسافرت ها

یکی از مزیت های پنهان آژانس های مسافرتی آنلاین جلوگیری از ایجاد فضایی باز برای رقابت است. در واقع می توان گفت که آژانس های مسافرتی آنلاین می توانند رقابتی گسترده و سالم داشته باشند و تمامی خدمات و امکانات خود را بدون غلو کردن در فضای مجازی انتشار دهند و هر کدام به طور مساوی شانس خود را برای موفقیت امتحان کنند. در واقع آژانس های مسافرتی آنلاین از ایجاد انحصار جلوگیری می کنند و فرصت تبلیغات برای تمامی آژانس ها در این فضا موجود می باشد.

کاربران و مسافران در این فضا با انواع امکانات آژانس های مسافرتی آشنا شده و با توجه به بودجه و سلیقه ی خود، آژانس مورد نظر را برای سفر انتخاب می کنند.

افزایش حجم فعالیت ها، استقبال بیشتر مسافران از این فضا، افزایش کیفیت خدمات اشتغالزایی و به وجود آمدن شغل های جدید از دیگر مزیت های این آژانس ها می باشد.

تبلیغات و اطلاع رسانی درگاه های آژانس مسافرتی آنلاین

دسترسی به همه پروازهای هواپیمایی ایران و جهان در یک درگاه از طریق آژانس مسافرتی آنلاین

جنبه ی تبلیغاتی و اطلاع رسانی آژانس های مسافرتی آنلاین از دیگر جنبه های مهم این آژانس ها می باشد. با رشد و توسعه ی علم آی تی، صفحات وب و رشد و توسعه ی تجارت الکترونیک آژانس های مسافرتی تصمیم بر احداث آژانس های مسافرتی آنلاین در درگاه های اینترنتی مختلف گرفته اند. آژانس های مسافرتی انلاین در این درگاه ها اقدام به رزرو بلیط، رزرو هتل، آگاه کردن مسافران از مقاصد گردشگری مختلف، پوشش اطلاعات کامل پرواز های خطوط هواپیمایی، تخفیف گرفتن از رزرو هتل های ارزان و تخفیف بلیط و خدمات دیگر می کنند. دسترسی به همه پروازهای خطوط هواپیمایی ایران و جهان از طریق آژانس های مسافرتی آنلاین سطح استرس و اضطراب مسافران را به طور چشمگیری کاهش داده و لذت سفر را چندین برابر می کند.

بیل گیتس درخصوص اهمیت استفاده از اینترنت و محیط های آنلاین می گوید: اگر بخشی از فعالیت و کسب و کار شما در بستر اینترنت قرار نداشته باشد دیر یا زود کسب و کار شما وجود نخواهد داشت.

با توجه به اینکه صنعت گردشگری خصوصا گردشگری بین المللی، ارتباطات گسترده ای را بین ملل رقم می زند و از طرفی سفر آسان و باکیفیت در صدر اولویت های مسافران قرار دارد، آژانس های مسافرتی با توجه به شیوه ی کار و ارائه ی خدمات به کاربران خود به خوبی می توانند در بستر اینترنت به فعالیت بپردازند و همه پروازهای خطوط هواپیمایی ایران و جهان را از طریق یک درگاه در اختیار کاربران قرار دهند. اینترنت علاوه براین در مورد گردشگری نیز ورود کرده و توانسته شکل ارتباط گیری و روند تبادلات را به طور کامل دگرگون کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار