کد خبر: 935243
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
ویدئوچک وبی‌دقتی مهاجمان شانس پیروزی را از شاگردان کرش گرفت
تیم فوتبال کشورمان دیشب در یک بازی تدارکاتی مقابل ونزوئلا به تساوی یک – یک رسید.
تیم فوتبال کشورمان دیشب در یک بازی تدارکاتی مقابل ونزوئلا به تساوی یک – یک رسید.
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی دیشب در یک بازی تدارکاتی مقابل ونزوئلا به میدان رفت که کارلوس کرش نسبت به بازی هفته گذشته با ترینیداد و توباگو، تیم ملی را با یک ترکیب دگرگون شده راهی میدان کرده بود و امیر عابدزاده، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، سید مجید حسینی، میلاد محمدی، وحید امیری، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس، ۱۱ ملی‌پوشی بودند که سرمربی پرتغالی از ابتدا به میدان فرستاده بود.
هرچند بازی در دقایق اولیه بیشتر در میانه زمین و آرام دنبال می‌شد، اما در دقیقه ۱۰ سردار آزمون که با پاس رو به جلوی قلی زاده در داخل محوطه شش قدم صاحب توپ شده بود، می‌توانست یک گل زودهنگام به ثمر برساند، اما ضربه بغل پای مهاجم تیم ملی کشورمان را فارینز به خوبی مهار کرد تا دروازه ونزوئلا
بسته بماند.
در حالی که در ادامه بازی متعادل دنبال می‌شد، اولین گل بازی در دقیقه ۳۵ توسط ماچیس برای ونزوئلا به ثمر رسید و شماره ۷ این تیم روی ضدحمله و با جا گذاشتن رامین رضائیان مدافع پیش‌روی خود، توپ را از زیر دستان عابدزاده وارد دروازه ایران کرد تا ونزوئلا یک بر صفر پیش بیفتد.
البته تنها هشت دقیقه کافی بود تا تیم کشورمان به گل تساوی برسد. در دقیقه ۴۳، علی قلی‌زاده که ستاره تیم ملی ایران در نیمه نخست بود با حرکتی تکنیکی بعد از دریبل دو بازیکن حریف، با شوتی زمینی و دقیق، توپ را به تور دروازه چسباند تا در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان برسد.
نیمه دوم را ملی‌پوشان کشورمان هجومی‌تر از ونزوئلا آغاز کردند و با حملاتی که از ابتدای این نیمه بیشتر از سمت چپ زمین مسابقه و با نفوذ‌های مهدی طارمی صورت می‌گرفت، به دنبال گل دوم بودند. در اولین موقعیت جدی این نیمه، در دقیقه ۴۹ مهدی طارمی در یک موقعیت تک به تک توپ را به دروازه‌بان کوبید تا این مهاجم یک موقعیت عالی را از دست بدهد. بازی با برتری تیم کشورمان ادامه داشت و در دقیقه ۵۱ پس از سرنگون شدن مهدی طارمی در محوطه جریمه داور قطری به نشانه پنالتی سوت زد، اما با اعتراض ونزوئلایی‌ها و تقاضای استفاده از داور ویدئویی، داور پس از مشاهده صحنه اتفاق افتاده نظرش را عوض کرد و پنالتی را پس گرفت.
در ادامه با وجود برتری تیم کشورمان که سبب شده بود تیم ونزوئلا در زمین خودی به بازی دفاعی روی بیاورد، موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای که روی دروازه ونزوئلا خلق می‌شد راهی به دروازه حریف تدارکاتی کشورمان پیدا نکرد تا سرانجام شاگردان کرش با تساوی یک – یک مقابل ونزوئلا به کارشان پایان دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار