کد خبر: 935254
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
مدیر کل حمایت از اشتغال وزارت کار خبر داد
خصوصی‌سازی‌های مسئله‌دار و انتصابات سیاسی و به کار گماردن افراد غیر صنعتی و بی‌تجربه در صنایع امروز، زنگ خطری برای بنگاه‌های کشور به شمار می‌رود،
خصوصی‌سازی‌های مسئله‌دار و انتصابات سیاسی و به کار گماردن افراد غیر صنعتی و بی‌تجربه در صنایع امروز، زنگ خطری برای بنگاه‌های کشور به شمار می‌رود، این در حالی است که نماینده وزارت کار در استان خوزستان گفت: بعد از چاره‌جویی برای مطالبات کارگران گروه ملی فولاد به شوش می‌روم، این در حالی است که نیشکر هفت‌تپه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است.
کریم یاوری، مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با «فارس» گفت: روز گذشته در جلسه‌ای در کارخانه گروه صنعتی ملی فولاد به بررسی مشکلات کارگران پرداختیم که تأمین مواد اولیه و شمش برای تولید میلگرد و همچنین علاوه بر حقوق آبان ماه دو ماه معوقه دستمزد مطالباتی است که کارگران نسبت به آن اعتراض دارند. وی اظهار داشت: با مجوز معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فروش محصولات تولید شده کارخانه گروه صنعتی ملی فولاد اهواز مسئولان این کارخانه موظفند محصولات خود را در بازار به فروش برسانند تا از محل فروش آن‌ها بخشی از مطالبات کارگری را پرداخت و نسبت به تهیه مواد اولیه اقدام کنند. مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری تأکید کرد: بر این اساس مقرر شد تا هفته آینده یک ماه از حقوق معوقه کارگران ملی فولاد پرداخت شود. یاوری با اشاره به حضورش در جمع کارگرانی که مقابل استانداری خوزستان تجمع کرده‌اند، گفت: کارگران به شدت از خصوصی‌شدن کارخانه گلایه‌مندند و تمایل دارند مدیریت کارخانه به بخش دولتی بازگردد که البته این ممکن نیست و از طرفی اصرار به پرداخت تمام مطالبات‌شان و همچنین تأمین شمش به عنوان مواد اولیه برای بازگشت به کار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار