کد خبر: 935266
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
نخست وزیر پاکستان در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ علیه این کشور گفت که اسلام‌آباد به اندازه کافی از جنگ امریکا با تروریسم رنج کشیده است.
نخست وزیر پاکستان در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ علیه این کشور گفت که اسلام‌آباد به اندازه کافی از جنگ امریکا با تروریسم رنج کشیده است.
عمران‌خان اظهارات ترامپ علیه اسلام‌آباد را دروغین و نمکی بر زخم‌های وارد شده بر پیکر این کشور در جریان جنگ امریکا علیه تروریسم قلمداد کرد. نخست‌وزیر پاکستان ترامپ را به بی‌اطلاعی از وقایع تاریخی متهم کرد و افزود: «پاکستان به اندازه کافی از جنگ امریکا با تروریسم رنج کشیده است.» عمران‌خان تأکید کرد: «ترامپ باید اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهد تا درک بهتری از پاکستان داشته باشد.» عمران‌خان افزود: «هیچ تبعه پاکستانی در حملات ۱۱ سپتامبر دست نداشت، اما با این وجود پاکستان در جنگ امریکا علیه تروریسم با واشنگتن همکاری کرد.» از سوی دیگر وزارت خارجه پاکستان ضمن احضار کاردار امریکا، واکنش تندی به اظهارات مقامات امریکایی نشان داد و اعلام کرد شکست و ناکامی امریکا در افغانستان ربطی به اسلام‌آباد ندارد. به گزارش فارس، پاکستان روز سه شنبه کاردار امریکا را برای اعتراض به اظهارات دونالد ترامپ احضار کرد. وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اظهار کرد: وزیر امور خارجه پاکستان «پاول جونز»، کاردار امریکا را احضار کرده تا اعتراض شدید خود را نسبت به ادعا‌های غیرمنصفانه و بی‌اساسی که علیه پاکستان مطرح شده، ابراز کند. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در مصاحبه‌ای گفته است، پاکستان به‌رغم میلیارد‌ها دلار کمک مالی که از امریکا دریافت کرده، هیچ کاری برای امریکا انجام نمی‌دهد و مقامات پاکستانی پیش از کشته شدن اسامه بن‌لادن، رهبر سابق القاعده توسط نیرو‌های امریکایی، از محل اختفای او آگاه بوده‌اند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار