کد خبر: 936543
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
گزارش "جوان آنلاین" از مراسم خداحافظی کاپیتان پرسپولیس از بازی های ملی
کاپیتان پرسپولیس در روزی که خبرنگاران برای او سنگ تمام گذاشتند رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. سیدجلال حسینی که از حضور این همه خبرنگار و عکاس در مراسم خداحافظی اش به وجد آمده بود و بسیارهیجان زده شده بود گفت: تا زمانی که بتوانم و شرایط جسمانی ام اجازه دهد برای پرسپولیس بازی خواهم کرد و در خدمت این تیم بزرگ خواهم بود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : کاپیتان پرسپولیس در روزی که خبرنگاران برای او سنگ تمام گذاشتند رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. سیدجلال حسینی که از حضور این همه خبرنگار و عکاس در مراسم خداحافظی اش به وجد آمده بود و بسیارهیجان زده شده بود گفت: تا زمانی که بتوانم و شرایط جسمانی ام اجازه دهد برای پرسپولیس بازی خواهم کرد و در خدمت این تیم بزرگ خواهم بود.

به گزارش" جوان آنلاین "در ابتدای این مراسم ، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه ، متنی در جهت آزوی موفقیت برای سید جلال و هم قسم شدن سرخپوشان برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا توسط کاپیتان را قرائت کرد. در این نشست خبری علاوه بر برانکو ایوانکوویچ و حمیدرضا گرشاسبی، حسین ماهینی هم حضور داشتند.

در ادامه گرشاسبی مدیرعامل باشگاه ضمن تمجید از کاپیتان پرسپولیس گفت: سیدجلال زمانی که به تیم ملی دعوت نشد اجازه نداد یک نفر برای او واسطه کند. من با او تماس گرفتم و گفتم که می خواهم اعتراض کنم اما او گفت این کار را نکنید .او ۱۲ سال زحمت کشیده بود و در حالی که در اوج بود و می توانست به تیم ملی خدمت کند اما کنار گذاشته شد. سید جلال ، کاپیتان بزرگی است و در زمانی که تیم حاشیه زیادی داشت اجازه نداد روحیه بچه ها تضعیف شود. او هیچ وقت خم به ابرو نیاورد و با گلی که به الجزیره امارات زد افتخار بزرگی برای پرسپولیس خلق کرد. به نوبه خودم و از طرف باشگاه پرسپولیس از او تشکر می کنم و روی سیدجلال را می بوسم.

برانکو: سیدجلال دست راست من است

در ادامه برانکو ایوانکوویچ هم در روز خداحافظی ملی سیدجلال گفت: لذت می برم وقتی این همه خبرنگار را در کنفرانس خبری سیدجلال می بینم. شما برای سیدجلال سنگ تمام گذاشتید .از حسینی تشکر ویژه کنم چون همچنان در تیم ما هست .به او خسته نباشید می گویم به خاطر۱۱۵ بازی که برای تیم ملی انجام داده است و یک تبریک دیگر به خاطر اینکه رکورد دار قهرمانی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران هم هست،می گویم.سید جلال بسیار وفادار است و وظیفه سنگینی با پرسپولیس دارد . من مربی باتجربه ای هستم. من ستاره های بزرگی را پرورش دادم. بازیکنانی مثل لوکا مودریچ،البته این را گفتم تا بگویم سید جلال در طبقه با آنهاست. سیدجلال به عنوان کاپیتان تیم، دست راست من در تمرینات بود. این موضوع برای بازیکن و مربی می تواند خیلی خوب باشد. دوست دارم یک یادگاری به او بدهم . این پیراهن بابت تمام تلاش هایی که برای پرسپولیس و فوتبال ایران ارایه کرده است را به او هدیه می دهم. حدود ۱۰ سال پیش اولین نفری بودم سیدجلال را خط زدم اما الان باید اعتراف کنم اشتباه کردم. او بهترین است. اکنون هم اگر سرمربی تیم ملی بودم سیدجلال را قطعا در بین اسامی بازیکنان قرار می دادم. ابدا نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم و علیه کسی صحبت کنم. من نظر شخصی ام را می گویم.

حسینی: تا زمانی که بتوانم در خدمت این تیم بزرگ خواهم بود

در ادامه سیدجلال حسینی با بیان اینکه هیجان زده است، اظهار داشت: فکر نمی کردم چنین روزی رقم بخورد. بسیار شگفت زده ام و ممنونم از همه شما خبرنگاران . از آقایان گرشاسبی و برانکو ممنونم که همیشه کنارم بودند.برای خداحافظی از تیم ملی چند ماه پیش تصمیم گرفتم اما هر بار دودل می شدم.می خواستم جمعه خداحافظی کنم که به امروز موکول شد. از برانکو که برای اولین بار به تیم ملی دعوتم کرد تشکر می کنم،  از قلعه نویی که من را همراهی کرد، از قطبی و دایی هم تشکر می کنم. از کی روش که هفت سال من را پرورش داد و خیلی زحمت کشید ممنونم. از مردم خوب انزلی هم تشکر ویژه دارم. از ملوان و سپاهان و سایپا و همه تیم هایی که بودم تشکر می کنم. علی الخصوص هواداران پرسپولیس، آنها همیشه من را شرمنده خودشان کردند.صحبت در حضور اصحاب رسانه بسیار سخت است .کاپیتان تیم پرسپولیس در جواب خبرنگار "جوان آنلاین"مبنی برا ینکه در اوج از تیم ملی خداحافظی کردید ، باوجود اینکه ۳۷ سال سن دارید تا کی برای پرسپولیس بازی می کنید اظهار داشت: شرایط فوتبال واقعا مشخص نیست. تا زمانی که شرایط جسمانی اجازه دهد دوست دارم در خدمت تیم بزرگ پرسپولیس باشم.من همیشه و همواره مطیع کادر فنی بوده ام و به تصمیمات آنها احترام گذاشته ام اما به شخصه دوست دارم حالا حالاها برای پرسپولیس بازی کنم اما قطعا بدانید زمانی که احساس کنم دیگر نمی توانم بازیکن مثمرثمری باشم خودم از تیم کنار خواهم رفت.به فکر مربیگری هم نیستم.

سیدجلال در ادامه فزود: تمام فکر و ذکرم رابرای پرسپولیس خواهم گذاشت. برای تیم ملی و بازیکنان هم فقط آرزوی موفقیت می کنم. همیشه پشتوانه تیم ملی هستم. مسئولان نباید ایرادات را به گردن مردم بیاندازند. باید برای تیم ملی بازی تدارکاتی بگذارند.دوست داشتم دومین بار در جام جهانی باشم. خیلی زحمت کشیدم به پیراهن تیم ملی در جام جهانی برسم. خانواده ام خیلی سختی کشیدند اما وقتی خط خوردم خانواده ام من را خیلی کمک کرد. این بزرگترین حسرتم نبودن در دومین جام جهانی عمرم بود. از علی پروین و علی کریمی تشکر می کنم که من را مثل همه حمایت کردند.

در پایان مراسم حسین ماهینی گفت : سید جلال یک کاپیتان واقعی است. نیازی به صحبت‌ها و تعریف و تمجید من نیست. جلال حسینی الگویی برای همه بازیکنان است. او یک رهبر و کاپیتان واقعی است. ازسال ۸۴ او را می شناسم و خوشحالم که در کنار حسینی بازی کردم. امیدوارم او دو سه سال دیگر هم بازی کند و هواداران را خوشحال کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار