کد خبر: 937124
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
رئیس فدراسیون کاراته سه روز دیگر برای ارائه نامه بازگشت به کار از وزارت ورزش مهلت گرفت.
 
مهلت سه روزه وزارت ورزش به فدراسیون کاراته

جوان آنلاین: پس از تصویب قانون منع بکار گیری بازنشسته ها و ابلاغ آن از سوی دولت به دستگاه ها، ۱۵ آذرماه آخرین مهلت اجرای قانون فوق و کناره گیری بازنشسته ها از سمت های خود تعیین شده بود که عصر روز گذشته در پایان ساعت اداری به پایان رسید. 

فدراسیون کاراته با حضور محمدصادق فرجی مشمول این قانون شده و می بایست در مهلت قانونی مشکل خود را رفع می کرد. فرجی که عنوان کرده تابع قانون است، در این مدت تلاش کرده تا در سمت خود باقی بماند. وی با ۲۵ سال سابقه بازنشسته شده و طبق ماده ۶۰ به دلیل شرایط ایثارگری درخواست بازگشت به کار داده است. 

قرار بود وی تا ۱۵ آذرماه نامه بازگشت به کار خود را به وزارت ورزش ارائه دهد و در غیر اینصورت از سمت خود استعفا داده و کناره گیری کند. نامه ای که تا این لحظه به وزارت ورزش نرسیده و شنیده می شود فرجی نیز استعفای خود را ارائه داده است. 

اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که به دلیل طولانی شدن روند امور اداری رسیدگی به درخواست فرجی و تعطیلات آخر هفته، وی تا سه روز دیگر از وزارت ورزش فرصت گرفته تا نامه خود را به مسئولان این وزارتخانه ارائه دهد. 

فدراسیون کاراته با حضوری پررنگ در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان نتایج درخشانی را کسب کرده و به نظر می رسد همین موضوع عامل اصلی همکاری وزارت ورزش با فرجی بشود. باید دید آیا فرجی می تواند در این چند روزه که آخرین مهلت وی نیز تلقی می شود، نامه بازگشت به کار خود را ارائه دهد یا خیر؟

فدراسیون کاراته با شرایطی که دارد یکی از فدراسیون های مورد توجه وزارت ورزش و کمیته المپیک برای مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰ بحساب می آید.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار