کد خبر: 937271
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
گفت وگوی "جوان آنلاین"با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پی احتمال برکناری گرشاسبی
شنیده می شد در راستای اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی قرار است گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس هم از تیم کنار گذاشته شود.مدیری که علی رغم تمام مشکلات مالی و محروم بودن تیم از پنجره نقل وانتقالات، انصافا خوب کار کرد و توانست موفقیت های چشمگیری را بدست آورد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : شنیده می شد در راستای اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی قرار است گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس هم از تیم کنار گذاشته شود.مدیری که علی رغم تمام مشکلات مالی و محروم بودن تیم از پنجره نقل وانتقالات، انصافا خوب کار کرد و توانست موفقیت های چشمگیری را بدست آورد.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با "جوان آنلاین"درباره رفتن گرشاسبی می گوید: من امروز اطلاع چندانی از این موضوع ندارم یعنی نه اینکه نداشته باشم ایشان قرار بود جلسه ای با وزیر داشته باشند و تا ببینیم بالاخره چکار باید کرد. گرشاسبی چند سال در خدمت تیم بوده و با نوع مدیریتش سعی کرده تا تیم همیشه در آرامش باشد اما حالا این قانون عدم استفاده از بازنشستگان، یقه باشگاه را گرفته و معلوم نیست نفر بعدی چه کسی است و اساسا آیا می تواند بر مشکلات فائق آید یا خیر.

وی افزود: ببینید قانون فراتر از همه چیز است اما ای کاش ما مدیران کار بلد را به همین راحتی از دست ندهیم. در دو سال اخیر مشکلات پرسپولیس از کسی پوشیده نبوده است و حالا که همه چیز رو به پایان است و محرومیت تیم ما از پنجره نقل و انتقالات رو به پایان است ما دچار یک مشکل بزرگ مدیریتی شده ایم. من نمی دانم این پرسپولیس کی می خواهد رنگ آرامش ببیند.

 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه این تغییر و تحولات سودی به حال پرسپولیس ندارد اظهار داشت: همان طور که گفتم پرسپولیس با تمام مشکلات توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. مشکلات مالی اش را تا حدودی برطرف کند اما آیا نفر بعدی می تواند این عملکرد را داشته باشد.آیا می تواند در زیر بار مشکلات کمر خم نکند. واقعا چرا به جای حل مشکلات ، فقط مشکلات را اضافه می کنیم. ما بجای اینکه مثل تمام دنیا رو به پیشرفت و باشگاه داری باشیم همچنان درگیر مشکلات ابتدایی هستیم . واقعا این درست نیست. پرسپولیس با این دست خوش تغییرات شدن قطعا متحمل ضرر می شود. آیا نفر بعدی می تواند سکاندار خوبی برای این تیم باشد . آیا می تواند دغدغه های پرسپولیس و هوادارانش را حل و فصل کند.

گرشاسبی با اشاره به اینکه چهل سال است که می گوید باید پرسپولیس خصوص شود خاطر نشان کرد: مسئله خصوصی شدن باشگاه چیز جدیدی نیست. یعنی هر ساله این مورد مطرح و بدون اینکه سرانجامی داشته باشد پایان می یابد.من همچنان معتقدم با ورود به عرصه خصوصی سازی ما می توانیم بزرگترین هدف مان یعنی باشگاه داری برسیم. آن وقت دیگر این موضوعات پیش و پا افتاده بازنشستگی هم نخواهیم داشت. امروز درست است که  شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس خواهان خرید تیم هستند اما یادمان باشد که امثال آقای پروین و غیره خیلی عامل مهم به شمار نمی آیند .پرسپولیس دو عامل مهم هوادار و پیشکسوتانی که با علم روز دنیا سرشته دارند را دارد. پس مسئولان باید در این ساختار مهم نقش بسزایی را تعریف کنندتا ما دوباره دچار مشکلات نشویم .امروزه ورزش دیگر مقوله تفریح نیست بلکه امروزه ، ورزش نقش اساسی در اقتصاد را ایفا می کند. ما باید به سمتی برویم که از این فقر فرهنگی رهایی یابیم. من تاکید می کنم که نباید با چهار خط مدیران مان را برکنار کنیم بلکه باید برای آینده مدیر بسازیم تا در چنین شرایطی با شوک مواجه نشویم. یه مدیر کارآمد زمان نیاز دارد تا به اهداف خود برسد پس با تغییر و تحولات مدیریتی ما هیچ خدمتی به ورزش کشوذمان نخواهیم کرد.

وی درباره بازی حساس فردا برای سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و با تمام مشکلات تاکنون نتایج بسیار خوبی را کسب کنند . برانکو مربی باهوشی است قطعا اجازه نمی دهد تیم دچار حواشی شود و تمرکز بازیکنان از دست برود. بازیکنان پرسپولیس امروز می دانند که پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده اند و اعتماد بنفس بازیکنان جوان پرسپولیس بیانگر این موضوع است. در کل معتقدم که فردا ، بازی زیبایی را پرسپولیس فارغ از هر نتیجه ای انجام خواهد داد ضمن این نباید توان مربی وبازیکنان تیم سپاهان را نادیده گرفت. ما با تمام مشکلات در فعلا در رده سومی قرار داریم و احتمالا بتوانیم صدر را هم پس بگیریم.ضمن اینکه این تیم در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان مثل سروش رفیعی و مهدی ترابی قدرتمند تر خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار