کد خبر: 937430
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
نماد‌های بانکی اگرچه امروز با اقبال خریداران مواجه شدند، ولی افت‌های قیمتی فلزی و شیمایی باعث سقوط ۱۹۱.۹۸ واحدی شاخص بورس شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۹۱.۹۸ واحد کاهش به ۱۶۶ هزار و ۸۹۱ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۵۵.۸۱ واحد کاهش به ۴۸ هزار و ۵۱۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۸.۸۶ واحد رشد به ۲۷ هزار و ۷۵۵ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۳.۳۰ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۵۴۷ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۸۱.۷۴ واحد کاهش به ۱۷۹ هزار و ۱۶۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۴.۲۸ واحد کاهش به ۱۲۳ هزار و ۲۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۵۲.۱۳ واحد افت به رقم ۳۳۰ هزار و ۸۴۴ واحد رسید.

نماد وبملت، وبصادر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فولاد، شتران، شپنا، پارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۹.۷۴ واحد کاهش به رقم ۱۸۳۸.۶۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۲۳ هزار و ۹۴۷ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۲۵ میلیون برگ به ارزش ۵۱۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار