کد خبر: 937585
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۴.۷۰ واحد افزایش به ۱۶۶ هزار و ۹۱۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۴.۷۰ واحد افزایش به ۱۶۶ هزار و ۹۱۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۷.۱۳ واحد رشد به ۴۸ هزار و ۵۲۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۴۰.۴۴ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۷۱۴ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۸.۴۶ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۵۱۸ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۱۰۱.۰۵ واحد کاهش به ۱۷۹ هزار و ۶۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۲.۰۷ واحد رشد به ۱۲۳ هزار و ۳۰۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۰.۴۴ واحد رشد به رقم ۳۳۰ هزار و ۸۷۵ واحد رسید.

نماد فارس، وتجارت، کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فملی، جم، رمپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۹.۱۵ واحد رشد به رقم ۱۸۵۷.۷۴ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۲۰ هزار و ۵۱۵ واحد برگ سهم در قالب ۹۱۱ و ۲۶۳ هزار برگ به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار