کد خبر: 937606
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تحقیق و تفحص از قرارداد‌های محرمانه خرید هواپیما در دوران مدیریت آخوندی در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد.

جوان آنلاین:‌ حسین هاشمی تختی نژاد از آغاز تحقیق و تفحص از قرارداد‌های خرید هواپیما در مجلس خبر داد و گفت: در خواست کنندگان این تحقیق و تفحص تلاش دارند تا قرارداد‌های دولت یازدهم و دوازدهم برای واردات هواپیما را که تا این زمان محرمانه بوده است بررسی کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از محور‌های مهم این تحقیق و تفحص اعلام رقم دقیق پرداختی ایران به اروپا برای واردات هواپیما و اعلام دقیق تعداد هواپیما‌های وارد شده است.

وی ادامه داد: در جریان قرارداد‌های خرید هواپیما تیمی از آمریکا متشکل از کارشناسان که گویا تعدادی از آن‌ها از افراد نظامی بودند برای بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل ایران، به تهران سفر کردند، در مورد ماهیت این تیم و اقداماتی که انجام دادند ابهامات جدی وجود دارد که در این تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در زمان انعقاد این قرارداد‌ها مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارشی از جزئیات قرارداد‌ها به مجلس ارایه نمی‌کردند و همواره می‌گفتند که اطلاعات محرمانه است و شرکت فرانسوی گفته است که هیچ فردی نباید در جریان اطلاعات و جزییات قرارداد، قرار گیرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار