کد خبر: 937741
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
شاخص بورس تهران مسیر صعود اندک روز گذشته را نتوانست ادامه دهد و با افت ۶۸۰.۸۵ واحدی بار دیگر بر مدار نزول بازگشت و با فروش‌های نماد‌های پالایشی و معدنی در نهایت در رقم ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحد تثبیت شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۶۸۰.۸۵ واحد کاهش به ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۹۷.۹۲ واحد کاهش به ۴۸ هزار و ۳۲۳ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۰.۲۸ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۷۱۴ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۰.۱۸ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۵۱۸ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۵۶۹.۰۶ واحد کاهش به ۱۷۸ هزار و ۴۹۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۲۲.۰۸ واحد افت به ۱۲۲ هزار و ۸۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۷۴۰.۷۴ واحد افت به رقم ۳۲۹ هزار و ۱۳۴ واحد رسید.

نماد شپنا، فملی، شبندر، رمپنا، شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وتجارت، شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲.۱۰ واحد افت به رقم ۱۸۵۵.۶۴ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۲۲۲ هزار و ۶۱۵ واحد برگ سهم در قالب ۲۸ و ۷۳۰ هزار برگ به ارزش ۲۲ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار