کد خبر: 937801
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
بزرگ‌ترین مرکز آموزشی فرهنگی دانش‌آموزی استان اصفهان به همت ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسید
مجتمع بزرگ آموزشی - فرهنگی برکت شهیدحججی به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم شهیدپرور شهرستان نجف‌آباد با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.
مجتمع بزرگ آموزشی - فرهنگی برکت شهیدحججی به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم شهیدپرور شهرستان نجف‌آباد با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.
روز گذشته با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از مسئولان استان اصفهان و شهرستان نجف‌آباد و خانواده‌های شهدا، مجتمع آموزشی - فرهنگی برکت شهیدحججی با ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز در نجف‌آباد افتتاح شد.
ساخت ۵ مدرسه به نام شهدای مدافع حرم
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، بر مظلومیت شهدای مدافع حرم تأکید کرد.
دکتر محمد مخبر دو ویژگی شاخص در شهدا را کلید حل مشکلات ذکر کرد و گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز اشاره داشتند، شهیدحججی شهدای مدافع حرم را نمایندگی کرد و چه خوب نماینده‌ای بود.
وی ادامه داد: به نام چهار شهید مدافع حرم دیگر نجف‌آباد، چهار مدرسه دیگر در این شهر ساخته می‌شود. همچنین یک دبیرستان ۱۲ کلاسه به نام شهدای فاطمیون در نجف‌آباد بنا خواهد شد.
مخبر با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات بیست‌وپنج گانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های مختلف، از جمله توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم، اظهار داشت: چهار مرکز تخصصی درمان سرطان را در سطح کشور در دست احداث داریم که یکی از این مراکز در نجف‌آباد ساخته خواهد شد. وی یادآور شد: با وجود همه فعالیت‌ها و خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش‌های مختلف از جمله اقدامات اجتماعی، عام‌المنفعه و زیربنایی، این ستاد توان اصلی خود را بر مقوله اشتغال‌آفرینی متمرکز کرده است.
مخبر تصریح کرد: ایجاد اشتغال به منظور محرومیت‌زدایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی را در رأس فعالیت‌های خود داریم و اقتصاد مقاومتی را با مردمی کردن اقتصاد قابل تحقق می‌دانیم.
یکهزار و یکصد و یازدهمین پروژه آموزشی برکت
امام‌جمعه نجف‌آباد نیز ساخت مجتمع
آموزشی‌- فرهنگی برکت شهیدحججی را حاصل یک همت جهادی دانست و گفت: ساخت این مجموعه بزرگ در زمان کم‌تر از ۱۰ ماه، نتیجه کار جهادی و شبانه‌روزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد برکت، نهاد‌های استانی و سازمان نوسازی مدارس است. در ادامه، استاندار اصفهان نیز با تجلیل از جایگاه رفیع شهید محسن حججی و با بیان اینکه همیشه مدیون این شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم دین‌مان را به این بزرگان ادا کنیم، از عملکرد مناسب بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد. گفتنی است با افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد، یک‌هزار و یکصد و یازدهمین پروژه آموزشی برکت به بهره‌برداری رسید. برای این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی که شامل ساختمان دبستان ۱۲ کلاسه، ساختمان دبیرستان دوره اول ۹ کلاسه و ساختمان دبیرستان دوره دوم ۹ کلاسه است و ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز را دارد، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط این ستاد سرمایه‌گذاری شده است.
مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد، از دیگر امکانات جانبی تکمیلی همچون سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، نمازخانه، سالن ورزشی، فضا‌های جانبی و محوطه‌های بازی بهره می‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار