کد خبر: 937880
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
شاخص بورس تهران بار دیگر بر مدار نزول قرار گرفت و با افت ۸۸۲.۸۷ واحدی در نهایت در رقم ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحد آرام گرفت.
افت قیمت فلزات در بازار‌های کالا بیشترین نقش را بر سقوط شاخص بورس داشت. به نظر می‌رسد به زودی باید در قیمت فلزات از یک سو با رکود و از سوی دیگر به سبب افت قیمت دلار منتظر افت قیمتی بیشتری باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۶۸۰.۸۵ واحد کاهش به ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۵۶.۶۵ واحد کاهش به ۴۸ هزار و ۶۷ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۹.۰۴ واحد افزایش به ۲۷ هزار و ۷۴۳ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۰.۴۶ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۵۳۹ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۱۰۰۱ واحد کاهش به ۱۷۷ هزار و ۴۹۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۹۴۸.۵۵ واحد افت به ۱۲۱ هزار و ۹۳۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۱۸.۹۳ واحد افت به رقم ۳۲۸ هزار و ۸۱۵ واحد رسید.

نماد فولاد، فملی، فخور، پارسان، شبندر، شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۶.۵۳ واحد افت به رقم ۱۸۵۱.۲۲ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۹۷۴ میلیون و ۵۹۶ هزار واحد برگ سهم در قالب ۱۲۶ و ۱۳۳ هزار برگ به ارزش ۵۲۴ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار