کد خبر: 937889
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه بعضی از مشکلات تیمش از جمله مشکل توپ پابرجاست، در آستانه دیدار با استقلال از نحوه دعوت بازیکنان به تیم ملی انتقاد کرد و گفت: کی‌روش باید پاسخگو باشد.
 
تعویق مسابقه به استقلال کمک کرد/ کی‌روش باید پاسخگو باشد

جوان آنلاین: یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پدیده با استقلال که ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه با تاخیر در نشست حاضر شدم عذرخواهی می کنم. تیم ما برای بازی فردا آماده است و مشکل خاصی نداریم. می دانیم برای دو تیم بازی حساسی است و سه امتیازش برای هر دو تیم مهم است. تقابل این دو انگیزه باعث می شود شاهد بازی فنی و خوبی از سوی استقلال و پدیده باشیم.

وی افزود: هر دو تیم دنبال برد هستند. هر تیمی از موقعیت هایش استفاده کند و تمرکز بهتری داشته باشد برنده می شود. امیدوارم شاهد مسابقه خوبی باشیم و تماشاگران از آن لذت ببرند.

سرمربی تیم پدیده درباره تعویق این مسابقه از سوی سازمان لیگ تاکید کرد: این کار باعث شد کمک زیادی به استقلال شود. استقلال آن موقع شرایط خوبی نداشت در حالی که ما روند خوبی داشتیم. با این قضیه کنار آمدیم. آماده بازی هستیم.

خبرنگاری از گل محمدی درباره صحبت های معاون باشگاه استقلال مبنی بر نظارت کمیته ضد دوپینگ در آستانه این بازی سئوال کرد که مدیر رسانه ای باشگاه اعلام کرد بهتر است سئوالات فنی باشد.

گل محمدی با انتقاد از برنامه ریزی برای بازی با استقلال گفت: ما باید هفته دوازدهم باید با استقلال بازی می کردیم که این مسابقه به این زمان موکول شد. باید کاری می کردند بعد از همان تعطیلات بازی ما با استقلال برگزار می شد نه اینکه با سایپا برایمان بازی بگذارند. اینجا بحث آنالیز، مصدومیت و کارتهای زرد است. در بحث برنامه ریزی بعد از لغو هم مشکل داشتیم. این روند لیگ باید حفظ می شد. اینکه بازی هفته دوازدهم در هفته پانزدهم برگزار شود به ماهیت لیگ لطمه می زند. در هر صورت بازی لغو شد؛ عیبی ندارد ولی بازی ما همان موقع باید با استقلال انجام می شد. دنبال این هستیم لیگ پویا باشد و بازیکنان جوان به خود ببیند. اگر این تاخیرها زیاد باشد، آنچه که از لیگ می خواهیم را به دست نمی آوریم.

وی در خصوص اعلام لیست تیم ملی فوتبال و اینکه از تیم پدیده بازیکنی دعوت نشده است، گفت: کی روش انتخابات خاص خودش را دارد و ما هم به آن احترام می گذاریم. همیشه این احترام وجود دارد ولی وقتی خودم را جای بازیکنی می گذارم که در لیگ بازی می کند باید بدانم معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست. حتی مربیان باشگاه ها هم باید بدانند معیار چیست. آیا معیار فقط لژیونر شدن است؟ آیا معیار فقط قبلا دعوت شدن و بودن در تیم های انتهای جدول است؟ چیزهایی معیار است که متاسفانه با آنچیزی که ما می دانستیم یعنی بازیکنی که در لیگ عملکرد خوبی دارد، مغایرت دارد.

گل محمدی ادامه داد: نمی دانم معیار دعوت از بازیکنان چیست. بازیکن چند ماه مصدوم است یا در تیمش بازی نمی کند، دعوت می شود. به نظرم لیگ ما خوب دیده نمی شود و برایش وقت گذاشته نمی شود تا بازی ها را ببینند. این کم لطفی بزرگی به بازیکنان و مربیان لیگ است. امیدوارم خود آقای کی روش پاسخگو باشد. همه منتظریم ببینیم حداقل یک نشست خبری بگذارند تا معیار را بگویند. اینطور می دانیم چطور با بازیکنان برخورد کنیم. بازیکنی که عملکرد خوبی دارد از فدراسیون و منِ مربی انتظار دارد. بازیکنی که عملکرد خوبی دارد ممکن است دلزده شود و کارایی اش را از دست بدهد. برای کی روش و همکارانش احترام قائلم ولی این تناقض باید یک جایی درباره اش صحبت شود.

سرمربی پدیده درباره اینکه آیا مشکلات مالی تیمش برطرف شده است؟ تصریح کرد: خیلی از مشکلات هنوز پابرجاست. هنوز در زمین تمرین مشکل داریم. به باشگاه می گویم توپ نداریم تمرین کنیم ولی بچه های تیم می گویند باید از سوی سازمان لیگ این توپ داده شود. یکی دو ماه است با توپ های «زهوار در رفته» تمرین می کنیم. امیدوارم سازمان لیگ در بحث توپ ورود کند و به ما حداقل توپ بدهد! خیلی از مشکلات ما با حضور هواداران و انگیزه ای که آنها به ما می دهند، حل می شود. اسم این هواداران را پرشورهای جدید فوتبال گذاشته ام. خیلی از هواداران از مشهد به تهران می آیند تا از تیممان حمایت کنند. جا دارد از تک تک انها تشکر کنم. تماشاگران به ما انگیزه بزرگی داده اند. اگر آنها نبودند مشکلات ما بیشتر می شد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار