کد خبر: 937945
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که طی رایزنی‌های انجام شده با مدیریت شهری وضعیت پیرامون مجموعه تئاتر شهر طی یک ماه یا حداکثر ماه‌های آینده بسامان می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که طی رایزنی‌های انجام شده با مدیریت شهری وضعیت پیرامون مجموعه تئاتر شهر طی یک ماه یا حداکثر ماه‌های آینده بسامان می‌شود.
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدیدی که از همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی در مجموعه تئاتر شهر داشت، درباره وضعیت غیرفرهنگی موجود در اطراف مجموعه تئاتر شهر و ایجاد شرایط نامناسب برای حضور مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر و فعالیت‌های فرهنگی و هنری به خبرنگار مهر گفت: تئاتر شهر به عنوان یک نماد فرهنگی و هنری کشور به حساب می‌آید و طبیعتاً محیط و حریم این مرکز هم باید هویتی فرهنگی و هنری داشته باشد.
وی تأکید کرد: همه کسانی که می‌توانند تلاشی در زمینه ساماندهی این حریم انجام دهند و تاثیرگذار باشند، باید در این زمینه اقدام کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه شرایط خوبی پیرامون مجموعه تئاتر شهر دیده نمی‌شود، گفت: با توافق‌های خوبی که دوستان ما با مدیریت شهری و شهرداری تهران داشتند، امیدواریم طی یک ماه یا حداکثر ماه‌های آینده شرایط مناسب تری را برای این فضای فرهنگی و هنری داشته باشیم.
صالحی تصریح کرد: با قول و برنامه‌هایی که دوستان با مدیریت شهری داشتند این امیدواری قطعاً محقق می‌شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود درباره رسیدگی به وضعیت دستفروش‌های حاضر در محیط مجموعه تئاتر شهر نیز اظهار کرد: بحث دستفروش‌ها و بسامان کردن این محیط نیز در همین برنامه وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار