کد خبر: 937951
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از آغاز کمپین تأمین لباس گرم برای دانش‌آموزان کم برخوردار موسوم به کمپین «زمستانه» خبر داد
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از آغاز کمپین تأمین لباس گرم برای دانش‌آموزان کم برخوردار موسوم به کمپین «زمستانه» خبر داد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این رابطه از روش‌های گوناگون در اختیار بهزیستی قرار دهند.
محمدعلی کوزه‌گر افزود: اگر مردم می‌خواهند کمک‌های غیرنقدی به صورت لباس داشته باشند شرط آن این است که لباس‌ها باید نو باشند. تمام مراکز بهزیستی سراسر کشور آمادگی جمع‌آوری این لباس‌ها را خواهند داشت. وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند از طریق نرم‌افزار «آپ» یا نرم‌افزار سکه (سامانه کیف همراه) یا از طریق حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت و دستگاه‌های خودپرداز (ATM) تمام بانک‌های کشور، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت به بهزیستی بدهند. وی اضافه کرد: همچنین شماره تماس ۶۶۷۶۲۰۴۸ با کد ۰۲۱ نیز به عنوان شماره تماس جهت کمک‌های غیرنقدی تعیین شده است. رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این کمپین برای تهیه لباس‌های زمستانی به ویژه برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار است تا برای دانش‌آموزان در مناطق سرد، کمک‌هایی داشته باشیم و فعلاً ۱۰ هزار دانش‌آموز هدفگذاری شده‌اند. کوزه‌گر با اشاره به برگزاری کمپین لبخند مهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مهر امسال یادآور شد: این کمپین نقطه آغازی برای حمایت از دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار بود. وی اضافه کرد: کمپین زمستانه دنباله کمپین لبخند مهری است که مهر امسال برای تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار انجام دادیم و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار