کد خبر: 938150
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
شاخص بورس تهران امروز نیز به افت‌های آخر هفته گذشته ادامه داد و با سقوط ۸۶۰.۴۹ واحدی روز شنبه به رقم ۱۶۴ هزار و ۴۹۱ واحد رسید.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۸۶۰.۴۹ واحد کاهش به ۱۶۴ هزار و ۴۹۱ واحد و ارزش روز بازار به ۶۲۴ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۵۰.۱۴ واحد کاهش به ۴۷ هزار و ۸۱۶ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۹۱.۹۷ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۶۵۱ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۶۴.۷۷ واحد افت به ۱۹ هزار و ۴۷۴ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۹۹۶.۲۷ واحد کاهش به ۱۷۶ هزار و ۴۹۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۷۳۳.۰۸ واحد افت به ۱۲۱ هزار و ۲۰۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۲۳۵.۰۳ واحد افت به رقم ۳۲۷ هزار و ۵۸۰ واحد رسید.
نماد وامید، وبملت، فارس، وبصادر، فولاد، وتجارت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۸.۷۳ واحد افت به رقم ۱۸۴۲.۴۹ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۷۹۲ میلیون و ۶۲۵ هزار واحد برگ سهم در قالب ۱۰۶ و ۸۲۹ هزار برگ به ارزش ۳۵۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار