کد خبر: 938274
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
گفت وگوی "جوان آنلاین "با رئیس هیات وزنه برداری اهواز
حدود ۴۰روز تا آغاز مسابقات جام فجر زمان باقی است و تیم آمریکا بعنوان اولین تیم برای حضور در این دوره از رقابتها اعلام آمادگی کرده است. رقابت هایی که به واسطه گزینشی المپیک ۲۰۲۰ از سطح بالایی برخوردار خواهد بود. این برای سومین بار است که رقابت‌های جام فجر در اسفند و به میزبانی اهواز با حضور کشورهای صاحب عنوان دنیا برگزار خواهد شد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : حدود ۴۰روز تا آغاز مسابقات جام فجر زمان باقی است و تیم آمریکا بعنوان اولین تیم برای حضور در این دوره از رقابتها اعلام آمادگی کرده است. رقابت هایی که به واسطه گزینشی المپیک ۲۰۲۰ از سطح بالایی برخوردار خواهد بود. این برای سومین بار است که رقابت‌های جام فجر در اسفند و به میزبانی اهواز با حضور کشورهای صاحب عنوان دنیا برگزار خواهد شد.

علیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری اهواز در گفت‌وگو با «‌جوان آنلاین‌» درباره برگزاری مسابقات جام فجر گفت: خدا را شکر اهواز برای سومین سال متوالی میزبان این رقابتها خواهد و با توجه به این که سهیه ورودی المپیک به شمار می رود قطعا از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود. قرار است مسابقات از ۱۰ الی ۱۴ اسفند در اهواز برگزار شود. تمام تلاش‌مان را برای برگزاری هر چه بهترمسابقات انجام خواهیم داد.ما آمادگی صددرصدی برگزاری مسابقات را داریم.

وی افزود: کشورهای شرکت کننده تا اول ژانویه ۲۰۱۹(۱۱دی ) فرصت دارند، لیست اولیه خود را ارسال کنند  و لیست نهایی هم بیاد تا قبل از اول فوریه ۲۰۱۹(۱۲ بهمن) ارسال شود. تا امروز تیم امریکا با ۵ وزنه بردار برای شرکت در این دوره از رقابتها با ۵ وزنه بردار اعلام آمادگی کرده است.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد:تا امروز ایران چهار دوره این مسابقات را برگزار کرده که استان خوزستان در دو دوره قبل میربانی خوبی داشته است و انشاله سعی داریم تا برای سومین بار هم حق میزبانی را ادا کنیم و مسابقات را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. چون این مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست انتظار می رود استقبال خوبی از این رقابتها شود. 

قریشی با اشاره به این که مسابقات در هفت وزن المپیکی برگزار می شود اظهار داشت: این رقابتها با توجه به اینکه گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست در ۷ وزن المپیکی(۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم) و با جوایز ۲۰هزار دلاری برگزار می شود. فدراسیون طبق سنوات گذشته از تمام کشورهای صاحب نام دعوت به‌عمل ‌آورده و باید دید چه کشورهایی دراین دوره حضور می بایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار