کد خبر: 938285
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و صبر و ایستادگی این ملت حاصل و حفظ شده است و همچنان همین مقاومت هاست که آن را محفوظ داشته و به علاوه دامنه اش را در سایر ممالک گسترده کرده است. پایمردی‌ها و گذشتن از عزیزان و جان و مال بوده است که این انقلاب را در مقابل همه حمله‌ها و دسیسه‌ها و نقشه‌های مذبوحانه و بدخواهی‌های ناجمرانمردانه سربلند حفظ کرده و آن را بر دل همه انسان‌های مظلوم و محروم در سراسر دنیا نشانده است.
جوان آنلاين: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و صبر و ایستادگی این ملت حاصل و حفظ شده است و همچنان همین مقاومت هاست که آن را محفوظ داشته و به علاوه دامنه اش را در سایر ممالک گسترده کرده است. پایمردی‌ها و گذشتن از عزیزان و جان و مال بوده است که این انقلاب را در مقابل همه حمله‌ها و دسیسه‌ها و نقشه‌های مذبوحانه و بدخواهی‌های ناجمرانمردانه سربلند حفظ کرده و آن را بر دل همه انسان‌های مظلوم و محروم در سراسر دنیا نشانده است.
مردم همیشه در صحنه‌ای که انقلاب اسلامی ایران را رقم زد همواره ثابت قدم پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده است.
مردم خادمین خود و این انقلاب را می‌شناسند. عملکرد‌ها بهترین معرف مسولین و صاحبان مناصب است. همان طور که خدمت‌ها و مسولیت شناسی‌ها و تلاش‌ها و مقاومت‌ها برای رفع محرومیت و مظلومیت مردم از چشم‌ها پنهان نمی‌ماند، سوء استفاده‌ها از مقام و منصب، کج روی ها، ضعف ها، لیبرال مسلکی ها، و دلدادگی‌های به غرب هم از نگاه تیزبین ملت آگاه و ثابت قدم انقلاب اسلامی پوشیده نمی‌ماند.
زنان نیمی از ملت هستند و علاوه بر این که خود در صحنه انقلاب اسلامی ایستاده‌اند نیم دیگر را می‌پرورند و حمایت می‌کنند. آحاد ملت که در صحنه‌های کار و مقاومت و مبارزه ایستاده‌اند نشان همراهی و رنج و تلاش و تربیت مادران و خواهران و همسرانی هستند که پرچم انقلاب اسلامی و استقلال این ملت را بالا نگه داشته‌اند.
زنان در حالی که میراث دختر پیامبر (ص) را بر سر دارند بر سر پیمانی که با پیامبر عظیم الشانشان بسته‌اند و پرچم یا حسین و یا زینب (ع) را از خانه تا جبهه‌ها حفظ کرده و آن را پیشانی بند فرزندان و همسران خود کرده‌اند، همچنان برای آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضرند.
سخنان روز گذشته استاد رحیم پور ازغدی عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی در نماز جمعه تهران حرف دل ملت انقلابی و ارزشمدار و خواست مردم بود. آن چه به عنوان گزارش کار این نهاد که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با تبیین و تعیین ماموریتش شکل گرفته و مقام معظم رهبری وظایف آن را تشریح کرده‌اند، یک شفاف سازی شجاعانه و انقلابی بود.
ما پاسخ از مسولینی می‌خواهیم که در انجام سیاست‌ها و برنامه‌های تهیه و تصویب شده توسط این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی کوتاهی کرده‌اند و همین کوتاهی، خود آشفتگی‌ها و کج روی‌ها و آسیب‌ها را درون نظام داشته است.
طبق این گزارش مسولین کنوانسیون ها، نقشه‌های راه، سیاست‌ها و برنامه‌هایی را که در خارج از کشور برای ما تعیین کرده‌اند پی گیری و اجرایی می‌کنند، ولی اسناد بالادستی برآمده از اصول و فرهنگ خودمان تهیه شده و نقشه راه را در حیطه فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌کند معطل گذاشته‌اند. آیا این کوتاهی‌ها به دلیل ضعف و ناکارآمدی و ناتوانی است، یا عدم خواست و اراده برای انجام آن، یا تعهداتی غیر از تعهدات در مقابل ملت که صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند؟
مسولینی که کوتاهی کرده و می‌کنند چه پاسخی دارند برای اجرایی نکردن اسناد بالادستی که عملیاتی کردن آن‌ها جزء وظایف قانونیشان است؟
ما زنان علاوه بر این که عمر خود را پای فرزندانی گذاشته‌ایم که در جبهه‌های نبرد نظامی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی تلاشگرند و از همین رو نمی‌توانیم اجازه دهیم ثمره جهاد ما و فرزندانمان پایمال شود؛ خود متعهد و ملتزم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام عزیز همچنان در صحنه‌ایم.
خواستار پاسخگویی مسولین هستیم. اگر ضعیف هستند و نمی‌توانند یا اگر نمی‌خواهند وظایفشان را عملیاتی کنند می‌خواهیم که شفاف برای ملت بگویند.
ضمن قدردانی و سپاس از تعهد و مسولیت شناسی و انجام وظیفه این عضو این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی؛ و تشکر و قدردنی از ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که این فرصت را در اختیار قرار داد، همگان را به همراهی و همگامی با این مطالبه گری دعوت می‌کنیم.
بدینوسیله کلیه سازمان ها، احزاب و تشکل‌های مدنی و افراد ارزشی و انقلابی را دعوت می‌کنیم تا به روش‌های مختلف و ممکن، طبق فرمان رهبری "آتش به اختیار" پی گیر پاسخگویی اجرایی و عملی مسولین در عملیاتی کردن اسنادبالادستی، سیاست‌ها و برنامه‌ها که راهبرد حرکت در حوزه فرهنگ و آموزش را تعیین می‌کند و تهیه شده توسط نخبگان فکری خودمان است باشند. عملیاتی کردن این راهبرد‌ها وظیفه قانونی مسولین است.
از علما، کارشناسان، صاحب نظران، فعالین فرهنگی و اجتماعی و سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها تقاضای پی گیری این مطالبات و از رسانه‌ها و رسانه‌ای‌های ارزشمدار انقلابی تقاضایی همراهی داریم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار