کد خبر: 938448
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:
سردارحسن حسن زاده گفت: شهید شفیعی در ایجاد وحدت و یکپارچگی بین آحاد مردم و بسیجیان و تشکیل گرو‌های جهادی زبانزد بوده و سرمنشأ انجام اقدامات ماندگاری در رفع محرومیت شده است.
محمدرضا عباسی

سردار حسن حسن‌زاده در دیدار با خانواده جهادگر بسیجی مدافع حرم شهید حاج محمود شفیعی اظهار داشت: شما خانواده‌های معظم  شهدا، مایه عزت و سربلندی این سرزمین هستید و دیدار والدین شهدا یک توفیق و عبادت است.

وی افزود: همه شهدا عزیزند ولی برخی از شهدا  ویژگی‌های خاصی داشتند که همین  خصیصه‌ها باعث شده برخی از این بزرگواران نسبت به دیگران ویژه‌تر دیده شوند که شهید شفیعی یکی از آن هزاران شهید شاخص است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به برخی ویژگی‌های این شهید مدافع حرم بیان کرد: شهید شفیعی در ایجاد وحدت و یکپارچگی بین آحاد مردم و بسیجیان و تشکیل گروهای جهادی زبانزد بوده و سرمنشأ انجام اقدامات ماندگاری در رفع محرومیت شده است.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: امروز در محضر خانواده شهیدی هستیم که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هم نقش‌آفرینی داشته‌اند و دیدار خانواده‌های معظم شهدا باعث می‌شود تا ما برای ادامه کار از این عزیزان  روحیه  خوبی ‌و انرژی مضاعفی بگیریم.

 در پایان این دیدار که مسؤول بسیج  سازندگی سپاه استان تهران و فرمانده سپاه سیدالشهدا  شهرستان  اسلامشهر و مسؤولین بسیج سازندگی و کانون رسانه این شهرستان هم که  سردا ر حسن زاده را همراهی کردند،  لوح سپاسی از سوی فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران تقدیم والدین این شهید بزرگوار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر