کد خبر: 938491
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
وزیر امور خارجه روسیه گفت: شاید شرکت‌های آمریکایی از تحریم‌های دلاری آمریکا در کوتاه مدت سود ببرند اما آینده این ارز در بلندمدت در سایه این تحریم‌ها تاریک خواهد شد.

جوان آنلاین: به نقل از تاس،سرگئی لاوروف طی مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی روسی گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌های دلاری نه تنها علیه روسیه بلکه علیه متحدین خود در حال تاریک کردن آینده دلار در بلندمدت است.

این مقام روس ادامه داد: شرکت‌های آمریکایی از تحریم‌های دلاری آمریکا در کوتاه مدت منتفع خواهند شد اما دلار را در بلندمدت تضعیف خواهد کرد.

او ادامه داد: این تحریم‌ها همچنین منافع بلندمدت آمریکا را تهدید می‌کنند چرا که امروز همه کشورها به فکر خلاص شدن از شر وابستگی به دلار آمریکا افتاده‌اند.

این دیپلمات روس همچنین درباره تحریم‌های آمریکا علیه کشورهای اروپایی به دلیل همکاری با ایران گفت: هیچ قانونی در فرانسه یا آلمان درباره ممنوعیت تعامل با ایران وجود ندارد و وقتی شرکت‌های اروپایی به صورت کاملا قانونی در ایران تجارت می‌کنند مجبور هستند برای اینکه در آمریکا نیز فعالیت کنند میلیاردها دلار جریمه بپردازند و این اقدام، اقدامی کاملا خصمانه است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار