کد خبر: 939398
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل:
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: 4160 فرصت شغلی در قالب اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در اردبیل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آرام حلیم در جلسه کارگروه استانی پیش‌بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد و سکونتگاه‌های غیررسمی در اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان به عنوان یک اولویت اساسی مطرح بوده و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم اشتغال‌زایی مناسبی را در مناطق محروم و روستایی شاهد باشیم.

وی از بازخورد طرح‌های خرد و کوچک اشتغال‌زایی در روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: اجرای این طرح در روستاها به بهترین شکل ممکن خود را نشان داده و هم‌اکنون نیز عمده اهداف ما به اجرای طرح‌های کوچک است تا بتوانیم اشتغال‌زایی در استان را به سطح قابل قبول برسانیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل  تصریح کرد: با هدف ایجاد اشتغال پایدار روستایی 12 هزار میلیارد تومان در سطح کشور در نظر گرفته شده که سهم استان در رونق تولید و اشتغال در این زمینه موثر واقع خواهد شد و با توجه به این که 124 میلیارد تومان سهم استان است 4160  فرصت شغلی در قالب اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در اردبیل ایجاد شده است.

حلیم بیان کرد: اهمیت به برنامه‌های کشاورزی نیز برای توسعه بخش اقتصادی و اشتغال‌زایی با توجه به این که اردبیل قطب کشاورزی کشور است نیزیک اولویت اساسی و مهم است که باید با برندسازی و تحقق اهداف دهکده هوشمند محصولات کشاورزی به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و با احصای نیازمندی روستاها و ارائه تسهیلات مورد نیاز مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی در یک هزار و 29 روستای استان به پایان رسیده و از یک هزار و 859 روستای موجود در سطح استان، در 414 روستای اردبیل طرح هادی اجرا شده است که در این راستا به دنبال فراهم‌سازی و توسعه عمرانی روستاها هستیم که امیدواریم اهداف خود را در آینده‌ای نزدیک به ثمر بنشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر