کد خبر: 939407
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هفدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در 18 رشته در اردبیل برگزار می‌شود.

 ناصر اسحاقی در نشست با خبرنگاران از برگزاری هفدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان اردبیل در 18 رشته در استان خبر داد واظهار کرد: در بخش حفظ، 8 رشته به ترتیب حفظ 1 جزء، 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء و حفظ کل قرآن کریم در بخش مفاهیم نیز در 7 گرایش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن، معارف و حفظ موضوعی قرآن، معارف و حفظ نهج‌البلاغه، مفاهیم نهج‌البلاغه و مفاهیم صحیفه‌السجادیه است.

وی به برگزاری این آزمون در 3 رشته الکترونیکی سبک زندگی و سیره معصومین، ترجمه، مفاهیم و روخوانی قرآن کریم را نیز اشاره کرد و گفت: تمامی مراحل ثبت نام، آزمون و تحویل گواهی این 3 رشته به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: سال گذشته در این رویداد بزرگ از استان اردبیل 5555 نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده بودند که به نوبه خودش عملکرد خوبی در حوزه معاونت قرآنی بود.

اسحاقی اضافه کرد: ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت از 5 تا 30 دی ماه انجام خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت انفرادی ثبت نام کنند البته امکان ثبت نام گروهی و جمعی نیز در این سامانه وجود دارد تا مؤسسات و کانون‌ها به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند.

اسحاقی از برگزاری مسابقه قرآنی مدهامتان نیز خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات نیز از 5 بهمن ماه از سوی کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود که در این زمینه نیز باید با تداوم همکاری و برنامه‌ریزی‌های این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ قرآنی جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر