کد خبر: 939774
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان:
مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: روز 9 دی از دیدگاه تمام مردم ایران و انقلابیون روز بصیرت است در واقع روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

عباس حسین‌پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی، این روز را روز بصیرت‌افزایی و هوشیاری مردم غیور در مقابل فتنه‌گران دانست و اظهار کرد: در 9 دی مردم در مقابل هتاکان به مقدسات دین و نظام ایستادند، خصوصا کسانی که از خارج از کشور تحریک و هدایت می‌شدند.

وی افزود: روز 9 دی از دیدگاه تمام مردم ایران و انقلابیون روز بصیرت است در واقع روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حسین‌پناهی با بیان اینکه حماسه عظیم 9 دی روز میثاق با ولایت و حرکت پشت سر رهبر معظم انقلاب بود گفت: 9 دی، حرکتی خودجوش بدون دستور، اوامر و نامه بود که تاریخ‌ساز شد.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: نهم دی حرکتی بود که در تمام دنیا ثبت شد که جمهوری اسلامی چقدر بنیان و ریشه‌اش قوی است، مردم چقدر نظام و انقلاب خود را دوست دارند و در هر مرحله پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند و در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در روز 9 دی ملت ایران نشان دادند که تمامی مکر، حیله و نیرنگ دشمنان را به خوبی می‌شناسند و در راه آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای راستین مقام معظم رهبری جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند و تقدیم می‌کنند.

حسین‌پناهی تاکید کرد: در حماسه 9 دی مردم بصیرت را به دنیا نشان دادند و به دشمنان داخلی و خارجی فهماندند که مکر، حیله و شیطنت را به راحتی تشخیص می‌دهند و در مقابل آن می‌ایستند.

وی گفت: نهم دیماه سال 88 روز فرهنگ، عزت و بصیرت بود که باید در کتاب‌ها آن را نوشت و در تاریخ‌ها ثبتش کرد.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: پاسخ کوبنده مردم به اقدامات دشمنان و ایادی داخلی آنان، موجب شد که در سوراخی بخزند و دیگر جرأت جسارت به ملت ایران را نداشته باشند.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر