کد خبر: 939935
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
دبیر حزب ایران‌زمین استان کردستان:
دبیر حزب ایران‌زمین استان کردستان گفت: دشمن در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری با عقبه‌ای بسیار حساب‌شده و برنامه‌ریزی شده وارد صحنه شد تا نقشه‌های شوم خود را عملی کند اما سیل خروشان مردم در 9 دی آنان را زمین‌گیر کرد و اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی را بار دیگر به رُخ جهانیان کشید.

سیدخالد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: جریان فتنه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، مطمئن بود در انتخابات پیروز نخواهد شد بنابراین سناریوی احتمال تقلب در انتخابات را طراحی کردند.

وی افزود: کسانی که در اتاق‌های فکر این جریان، این سناریو را با الگوگیری از انقلاب‌های مخملی طراحی کرده بودند، هیچ تردیدی نداشتند که با ادعای تقلب در انتخابات و کشاندن هواداران سازمان‌یافته به خیابان‌ها، نظام را وادار به عقب نشینی کرده و ابطال انتخابات را به رهبری و شورای نگهبان تحمیل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در واقع تصور آنان این بود که با باطل‌شدن انتخابات، مدیریت امور را با پشتوانه حضور هواداران حاضر در صحنه در دست خواهند گرفت و به اهداف و مقاصد سیاسی خود دست خواهند یافت اما هوشیاری رهبری و مردم در برابر این جریان فتنه‌گر، آنان را در رسیدن به اهداف ناکام ساخت.

حسینی ادامه داد: فتنه 88 بزرگترین توطئه و هجمه دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با آگاهی و بصیرت ملّت ولایتمدار و انقلابی ایران و با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب خنثی و ناکار شد و تیر خلاص به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه به خاک مالیده شد.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت، دشمن در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری با استفاده از بغض، کینه و بی‌بصیرتی برخی عوامل داخلی تمام عِدّه و عُده خود را جمع کرد و با عقبه‌ای بسیار حساب شده و برنامه‌ریزی شده وارد صحنه شد تا نقشه‌های شوم خود را عملی کند اما سیل خروشان مردم آنان را زمین‌گیر ساخت و اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی را بار دیگر به رُخ جهانیان کشید.

دبیر حزب ایران‌زمین استان کردستان ادامه داد: نهم دی‌ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود، بصیرتی که غبارها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه‌گران را نشان داد.

به گفته حسینی، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه‌زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان نظام اسلامی دریغ نکردند، چهره کسانی که سال‌ها با نقاب انقلابی‌گری در صفوف مردم نفوذ کرده بودند و ولایتمداری را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده بودند، در فتنه ۸۸ مشخص شد.

 وی گفت: روز نهم دی، روزی بود که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

عصو شورای مرکزی خانه احزاب استان کردستان یادآور شد: نهم دی روزی بود که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است برمی‌دارند.

وی افزود: نمی‌دانم چرا کسانی که نمی‌فهمند و یا نمی‌خواهند بفهمند که انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر است و مطمئنا مسائلی از این قبیل نمی‌توانند بر ستون‌های انقلاب ما لرزه بیندازند.

حسینی گفت: درست است که فتنه 88 تمام شده ولی فتنه‌ها همچنان باقی است و نباید فکر کنیم پرونده فتنه بسته شده است چراکه تا روزی که انقلاب اسلامی هست و ادعای استقلال را در دنیا سر می‌دهد مطمئنا دشمنان زیادی در پی ایجاد فتنه در کشور هستند لذا باید بصیرت را روز به روز بیشتر کنیم تا پاسخگوی فتنه‌های بعدی باشیم. 

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر