کد خبر: 939940
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 9 دی ماه 88 به عنوان حماسه‌ای بی‌نظیر و به یادماندنی در تاریخ پر افتخار ملت ایران به ثبت رسید.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: اگر به اتفاقات سال 88 برگردیم به خوبی عمق توطئه دشمنان را می‌توانیم درک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام عده و عده برای ضربه‌زدن به انقلاب ایران به میدان آمده بودند ولی به واسطه بیداری و بصیرت مردم این توطئه‌ها نقش برآب شد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری از 9 دی ماه 88 به عنوان حماسه‌ای بی‌نظیر و به یادماندنی در تاریخ پر افتخار ملت ایران نام برد و گفت: بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم و مسؤولان و در راس آنها درایت‌های الهی رهبر معظم انقلاب موجب خلق این حماسه بزرگ و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه بصیرت به معنای زمان‌شناسی و استقامت در زمان مورد نیاز است، گفت: ملت ایران در طول عمر با برکت این نظام همواره نشان داده‌اند که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی در میدان حاضر هستند.

وی اظهار کرد: حماسه 9دی 88 یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت ملت ایران و بیانگر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی ملت ولایی ما در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر