کد خبر: 940098
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
فرماندار سقز عنوان کرد
فرماندار سقز گفت: 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سقز، کامیل کریمیان در جلسه معرفی رئیس جدید اداره کار و رفاه اجتماعی سقز با یادآوری پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان اظهار کرد: پرداخت مرحله دوم و سوم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نیز به زودی در شهرستان سقز آغاز می‌شود.

وی در این نشست که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان و جمعی از مدیران بانک‌ها برگزار شد، گفت: تلاش برای اشتغال پایدار در روستاها از سیاست‌های اصلی دولت است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با تقدیر از تلاش مدیران بانک ها در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزا، از روسای بانک‌ها خواست این رویه را در جهت اشتغالزایی در شهرستان ادامه دهند.

فرماندار سقز با بیان اینکه، یکی از درخواست‌های جامعه کارگری شهرستان، احداث مجموعه ورزشی کارگران است عنوان کرد: این مجموعه ورزشی از محل اعتبارات اداره کل، ملی و شهرستان ساخته خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این نشست با تقدیر از تلاش جهادی فرماندار سقز، معاونان و مجموعه بانک‌های شهرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، بر ادامه این همکاری‌ها تاکید کرد.

برهان صلواتی عنوان کرد: در راستای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات، دوره‌های آموزشی برای متقاضیان با حضور روسای ادارات کار و کارشناسان بانک‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در ادامه گفت: مجموعه ورزشی کارگران شهرستان سقز احداث می‌شود.

صلواتی بیان کرد: ساخت این مجموعه از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال 90 است و از برنامه‌های اصلی این اداره کل خواهد بود.

وی عنوان کرد: در راستای جبران عقب ماندگی‌های شهرستان سقز، ترغیب سرمایه‌گذاری شستا، توجه به تعاونی‌های روستایی، رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن، آموزش تعاونگران و احیای اتاق تعاون و اجرای برنامه‌های توسعه کار آفرینی و روستا تعاون در سقز به جد پیگیری می‌شود.

در ادامه حمید ساعدپناه، به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقز معرفی و از تلاش‌های اسعد قدیمی، رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.

ساعدپناه دارای فوق لیسانس ایمنی کار است و مدیریت اداره کار بانه و سروآباد از سوابق کاری وی است.

وی مهمترین برنامه‌های خود را پیگیری تملک زمین و ساخت مجموعه ورزشی کارگران سقز، دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری، کاهش حوادث ناشی از کار، افزایش دانش ایمنی کار، کاهش تنش‌های کارگری و کارفرمایی در حوزه روابط کار، ایجاد و تقویت شوراهای سازش کارگر و کارفرما اعلام کرد.

انتهای پیام/2330/74

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر