کد خبر: 940265
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای اقدامات مناسب در زمان بارش برف تمهیدات لازم نظیر دپوی 8 هزار تن ماسه و نمک در 9 نقطه از سطح شهر، استقرار 75 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین، تعبیه 35 مخازن ماسه و نمک در معابر شیبدار و استقرار 500 نفر از نیروهای خدمات شهری در ستادهای برفی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، عبدالسلام سپهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: اقدامات ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج در سال‌جاری را تشریح کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: با برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی مناسب تمهیدات لازم برای اقدامات مناسب در زمان بارش برف و تشکیل ستادهای برفی‌روبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 9 جایگاه دپو نمک وماسه در نقاط مختلف سطح شهربرپا شده است.

 سپهر خاطرنشان کرد: جایگاه‌های دپو ماسه ونمک این شهرداری در کمربندی آبیدر، پارک دیدگاه، پشت ساختمان شهرداری منطقه یک در خیابان 17 شهریور، میدان گاز، پارک مولوی، بالاتر از میدان شهید ناهیده فاتحی‌کرجو، 19/3 بهاران، ناحیه منفصل شهری نایسر و ننله واقع شده است.

وی افزود: بیش از 8 تن ماسه و نمک خریداری شده و پس از مخلوط کردن در جایگاه‌های برپا شده تعبیه شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اذعان داشت: در راستای پیشگیری از یخبندان معابر 35 عدد مخازن ماسه ونمک هم در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه شده است.

سپهراعلام کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 75 عدد ماشین‌آلات سبک و سنگین در ستادهای برف‌روبی در نقاط مختلف سطح شهر سنندج مستقر شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: 500 نفر از نیروهای خدمات شهری در زمان بارش برف در ستادهای برف‌روبی در آماده‌باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: تمام اقدامات لازم برای مقابله با یخبندان و برف‌روبی معابر صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در زمان بارش برف با اقدام مناسب بتوانیم مشکل معابر را رفع نماییم.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر