کد خبر: 940387
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در استان از سوی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بخوبی و هنرمندانه اطلاع رسانی شود.
حمیرا رحیمی

جعفر مردانی روز سه شنبه در نشست با اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: ضروری است فعالان رسانه برای تغییر فضا و ارتباط با مردم ، توجه ویژه ای به بازخورد افکار عمومی و مطالبات عموم جامعه داشته باشند.
وی با تاکید بر بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: اطلاع رسانی به روش ارسال یک سویه خبر ، مخاطب پسند نیست و انتظار می رود روابط عمومی ها از ابزارهای جدید مورد پذیرش افکار عمومی بهره گیرند.
وی با بیان اینکه تسلط، خلاقیت و توانمندی لازمه فعالان عرصه روابط عمومی است، افزود: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد ، می تواند راهبردی موثر در انعکاس فعالیت ها و افزایش اطمینان جامعه باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، تمرکز بر سایر جنبه های روابط عمومی را از دیگر مولفه های حوزه روابط عمومی دانست و گفت: محدود شدن در حوزه ای خاص ، علاوه بر کاهش توازن سیستمی، مانعی بزرگ در مسیر نوآوری روابط عمومی به شمار می رود.
مردانی از اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواست اقدامات ارزشمند و اثرگذار حاصل انقلاب را در آستانه سالگرد چهل سالگی انقلاب به خوبی انعکاس دهند.
وی با اشاره به هجمه های دشمن در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: دشمن همواره و به ویژه در زمان کنونی ، سعی بر ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی دارد، از همین رو اطلاع رسانی دقیق در برابر خبرهای دورغ و بی پایه رسانه های معاند و فضای مجازی ، عامل مهمی در خنثی سازی این هجمه ها دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر