کد خبر: 940556
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
مدیرشهرداری منطقه دو سنندج عنوان کرد
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: در راستای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز چندین نقطه از سطح معابر شهری منطقه دو سنندج بافنس‌کشی و نصب گاردریل ایمن‌سازی شد.

عرفان فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان از سنندج، اظهار کرد: وضعیت توپوگرافی برخی از معابر سطح شهر به گونه‌ای است که احتمال حادثه وسقوط شهروندان بویژه کودکان  بسیار زیاد است.

وی بیان کرد: به منظور رفع نقاط حادثه خیز و ارتقاء سطح ایمنی ایمنی عابران پیاده  شناسایی نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از ایمن‌سازی چندین معبر از سطح معابر شهرداری منطقه دو سنندج خبر داد و اظهار داشت: با فنس‌کشی و نصب گاردریل این معابر ایمن‌سازی شد. 

فتحی ادامه داد: فنس‌کشی فضای سبز شهرک معلم پشت ترمینال مسافربری به طول 115 متر، فنس‌کشی بلوار مستضعفین به طول 75 متر، فنس‌کشی در خیابان آربابا شهرک مولوی به طول 20 متر و مانع‌گذاری و فنس‌کشی جنب بازارچه شهرداری واقع در بلوار 28 دی بطول 23 متر از جمله معابری است که ایمن‌سازی شد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اعلام کرد: برای جلوگیری از سقوط خودرو در مسیر جاده ساحلی با نصب 26 متر گارد ریل این مسیر هم ایمن‌سازی شد.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر