کد خبر: 940578
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
شهردار اصفهان:
اجرای طرح «گذر فرهنگی» لازمه شهر اصفهان است و تداوم این برنامه در همه مناطق شهری می‌تواند نقش بسزایی در کنترل ترافیک داشته باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،قدرت الله نوروزی درباره اجرای طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در خیابان ابوذر محله رهنان و افزایش شاید و نشاط جمعی اظهار داشت: ما درصددیم همه جای شهر شور و نشاط به وسیله مردم ایجاد شود و شهروندان را درحال شادمانی ببینیم.
وی افزود: این برنامه تحت عنوان «گذر فرهنگی» در سطح شهر اجرا می‌شود و روز گذشته در خیابان ابوذر رهنان، این گذر فرهنگی به همت مردم محله برپا شد و فروشندگان کالاهای خود را به عرضه گذاشتند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه ایجاد صمیمیت یکی از نتایج اجرای طرح گذر فرهنگی است، گفت: در مجموع این گذر فضایی است که می‌تواند فرهنگ پیاده روی را تداوم بخشد و آن را تقویت کند همچنین آلودگی هوا را تاحدودی کنترل کند.
وی ادامه داد: اجرای چنین برنامه‌هایی لازمه شهر اصفهان است و در رهنان هم برنامه‌ای بسیار شاد با حضور جدی بانوان همراه بود که موفقیت‌ اجرای برنامه را نشان می‌دهد.
نوروزی با اشاره به کسب رتبه اول ایجاد فرهنگ ترافیک اصفهان در کشور تصریح کرد: همین برنامه‌هاست که فرهنگ ترافیک را ایجاد می‌کند و مردم را با مزایای پیاده‌روی و کنترل ترافیک‌های بی‌جهت آشنا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: تداوم این برنامه در همه مناطق و شناسایی خیابان‌ها برای اجرای طرح گذر فرهنگی می‌تواند نقش بسزایی در کنترل ترافیک داشته باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار