کد خبر: 940596
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا:
مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با بیان اینکه امروز دوهزار واحد مسکونی در این پروژه به صاحبان آن واگذار می‌شود، گفت: تا دو ماه آینده این واحد ها به افراد تحویل داده می‌شود تا در آن ساکن شوند.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشارپروژه شهید کشوری اصفهان، اظهار کرد: یکی از برکت های این پروژه نام شهید کشوری است که واقعا عنایت خاص این شهید را در مراحل پیش برد این پروژه احساس کردیم.
جعفر آقایی با بیان اینکه امروز دو هزار واحد مسکونی در این پروژه به صاحبان آن واگذار می‌شود، گفت: تا دو ماه آینده این واحد ها به افراد تحویل داده می‌شود تا در آن ساکن شوند.
وی با بیان اینکه استاندارد های شهر سازی به طور کامل در این پروژه رعایت شده‌است، گفت: وجود شهری با این شاخصه‌های شهرسازی در کنار شهر بزرگ و با عظمت اصفهان قطعا در آینده تاثیرات بزرگی از نظر جمعیتی و فرهنگی بر آن خواهد داشت. آقایی با اشاره به موج اقتصادی منفی موجود در جامعه، افزود: با وجود افزایش روز افزون قیمت ها، اجرای پروژه به این بزرگی داشت ناممکن می‌شد تا حدی که گزارش دادن و صحبت کردن درباره آینده این پروژه کاری مشکل و سخت بود.
آقایی اضافه کرد: همت و انگیزه‌ای که برای حمایت پروژه در ارتش به وجود آمد امید جدیدی را برای کادر اجرایی این پروژه ایجاد کرد.
مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا خاطر نشان کرد: ارتش از این پروژه فقط حمایت مالی نداشته است بلکه تدبیر مدیریتی فرماندهان ارتش باعث پیشرفت این پروژه شد.
آقایی درباره چگونگی برنامه‌ریزی پروژه و مدیریت آن اظهار کرد: در این شرایط اقتصادی این کار با همراهی فرماندهان ارتش آسا شد و امروز  دو هزار واحد از این پروژه آماده تحویل است.
وی افزود: در این پروژه ۱۱ هزار واحد مسکونی باید ساخته می‌شد که سه هزار واحد قبلا افتتاح شده، دوهزار واحد امروز و دوهزار واحد سال آینده افتتاح می‌شود که اولویت اول فاز ۶ شهرک شهید کشوری پروژه‌هایی بوده که امروز افتتاح شد.
مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با بیان اینکه چهار هزار  واحد از این پروژه در دست طراحی است، گفت: ۱۷۰۰ واحد در فاز  هفت باید تحویل داده شود و با برنامه‌ریزی که ظرف مدت سه ماه با بهترین متخصصان صورت گرفته و تمام شرایط اقتصادی سنجیده شده است، می‌توان گفت فاز هفت از واحد های فاز شش نیز شکیل‌تر خواهد بود.
آقایی با اشاره به بررسی های انجام شده برای سیستم‌های سرمایشی گرمایشی و استفاده از متریال مناسب، تصریح کرد: برنامه ریزی ها کامل انجام شده و حمایت نیز صورت می‌گیرد و ما مطمئنیم که سال آینده نیز دوهزار واحد مسکونی افتتاح خواهد شد.
وی درباره واحدهای مسکونی فاز هفت، افزود: گروهی مهندس که قابلیت و سوابق خوبی در طراحی دارند یک طراحی نمونه برای برج های این فاز انجام داده‌اند.
مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با تاکید بر اینکه شهر اصفهان مسئولان بسیار قابلی دارد، گفت: از شهردار منطقه ۶ بسیار متشکرم که در خدمات رسانی و زیر ساخت ها همانند یک مدیر پروژه با ما همکاری کرده است.
در حاشیه این مراسم محد رضا برکت شهردار منطقه ۶ اصفهان گفت: هیچ وقت سابقه نداشته که بودجه ای برای این پروژه در نظر گرفته شود و امسال شهرداری ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه تصویب کرد.
امیر سرتیپ رضا خرم طوسی در این  آیین اظهار کرد: خیلی از بزرگان و صاحب نامان کشور اکنون خوابیده‌اند اما به تلاش ارتش، شهرداری و شورای شهر که همکاری و هم افزایی کردند، این پروژه در اصفهان به سرانجام رسید.
وی گفت: امروز نیاز به حرکت‌هایی همچون شهید کشوری‌ها داریم، در شرایط کنونی جامعه تحت تاثیر اضطراب‌های اقتصادی موجود در کشور نمی‌توانیم پاسخگوی ملت باشیم، ما ناگزیریم که در این شرایط در سه شیفت کار کنیم.
مشاورعالی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با توکل به خدا و بکارگیری نیروهای کار بلد و پای کار و برنامه‌ریزی صحیح، این پروژه به سرانجام رسید.
امیر خرم طوسی یادآور شد: در گذشته برای این پروژه تلاش‌های فروانی انجام شد که متاسفانه به دلایل مختلف به سرانجام نرسید اما با حمایت های امیر سرلشگر موسوی، نگرش جدیدی در ارائه کار جهادی، تغییر مشاور مادر و حذف برخی از ساختارهای دست و پاگیر، حمایت عالی و تامین به موقع منابع موجب تحول چشمگیر در پیشرفت فیزیکی پروژه و احیای همه جانبه فعالیت‌های عمرانی در پروژه و ساخت و ساز در سه شیفت کاری و پیشرفت فیزیکی حدود چهار درصد در ماه انجام شد، آن هم در شرایطی که در کل کشور رکود بی سابقه ای در پروژه های عمرانی وجود داشت. وی با بیان اینکه امسال شاهد بودیم که کار چند ساله را نیز می‌توان چند ماهه به ثمر رساند، گفت: دستیابی به خط پایان این پروژه تا سال آینده دور از انتظار نیست.
افتتاح فاز نخست پارک روح الامین و اجرای آسفالت معابر از اقداماتی است که در این سال در پروژه شهید کشوری تحقق یافته است.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پروژه واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشارپروژه شهید کشوری اصفهان بعد از ۲۰ سال به این نقطه رسیده و اگر امروز واگذاری انجام نمی‌شد شاهد پیوستن آن در روزهای آتی به بافت فرسوده بودیم، اعلام کرد: فاز ۶ این پروژه سال ۹۸ به پایان می‌رسد.
 امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی صبح امروز -۱۱ دی ماه- در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار پروژه شهید کشوری اصفهان، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارگران و مهندسان، این کار بزرگ و جهادی امروز به سرانجام رسیده است.
وی با بیان اینکه به سرانجام رسیدن این پروژه آرزوی ساکنان آن بود، گفت: خوشبختانه امروز با کمک فرماندهان ارتش می‌بینیم که لبخند بر لبان مردم نقش بسته است.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این پروره که به عنوان شهید کشوری نامگذاری شده است، حتما با عنایت خاص این شهید والامقام به سرانجام رسیده است.
امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز، یگانی است که حتی با نگاهی سطحی نیز می‌توان منحصر به فرد بودن آن را بین نیروهای مسلح متوجه شد، افزود: با نگاهی به عملکرد شهید شیرودی و شهید کشوری در دوران دفاع مقدس متوجه می‌شویم که هوانیروز خاص ترین بخش نیروهای مسلح کشور است.
وی خاطرنشان کر کرد: هوانیروز همیشه امید بخش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و یگانی است سازه‌ای که تجهیزات محور بوده و نیروی انسانی اش ولایت محور است که می‌تواند این ماموریت عظیم را انجام دهد.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه هلیکوپترهای ما، تابوت ما است، یاد آور شد: شهید کشوری در دو روز بیش از ۴۰ تانک دشمن را زمین‌گیر کرد و این کار آسانی نیست.
وی افزود: هر ساعت پرواز نیاز  به ۱۰۰ ساعت  کار فنی دارد و ۲۷۶ نفر از بهترین خلبانان و مهندسان پرواز در دوران دفاع مقدس از یگان هوانیروز تقدیم به نظام شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
شما با این کاراتون برا خودتون فوش ناسزا همچی درست کردین غیر از این حرفا که کاری نکردین مسخرشا در آوردین براچی فاز ۶ واحد مارو کردین تو فاز ۷ از طریق قانون براتون شکایت میکنم
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
0
جناب سرهنگ اقایی!!!!!!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
0
لطفا توضیح بدین فاز ۶ که تحویل موقت شده بالاخره کی تحویل نهایی میشه الان بکسال تحویل موقت شده فکر کنم سالها طول بکشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار