کد خبر: 940767
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
شاخص بورس تهران امروز نیز با صعود آغاز کرد و توانست در کانال ۱۶۱ هزار واحد وارد شود. البته رشد‌های شارپی شاخص فعلا اتفاق نمی‌افتد و خریداران و فروشنده فعلا به تعادل رسیده‌اند. نماد‌های پالایشی امروز با رشد‌های قیمتی خود باعث افزایش شاخص بورس شدند و افت‌های قیمتی فلزی‌ها مانع رشد بیشتر شاخص بورس بود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۰۸.۵۲ واحد رشد به ۱۶۱ هزار و ۱۰۷ واحد و ارزش روز بازار به ۶۱۱ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۶۰.۶۲ واحد افزایش به ۴۶ هزار و ۸۳۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۰.۶۷ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۹۰۵ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۱.۶۰ واحد افت به ۱۹ هزار و ۶۵۲ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۹۰.۱۳ واحد کاهش به ۱۷۵ هزار و ۶۹۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۸۹.۵۰ واحد رشد به ۱۱۸ هزار و ۷۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۲۴.۹۰ واحد رشد به رقم ۳۲۰ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

نماد شپنا، شبندر، شتران، فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فملی، جم. فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۳.۹۱ واحد کاهش به رقم ۱۸۷۱.۵۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۸۱۸ میلیون و ۴۸۶ هزار واحد برگ سهم در قالب ۱۶۴ و ۲۷۸ هزار برگ به ارزش ۳۷۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار