کد خبر: 940828
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
دادستان تهران خبر داد
طبق اعلام دادستان تهران، جزایری در دادگاه بدوی به حبـس طولانی‌مدت محکوم شده اســت.
ماجرای دستگیری مرداد امسال وی، اینگونه است که تریلر ترکیه‌ای از مبدأ ترکمنستان عدس بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود، اما مأموران گمرک با رصد اطلاعات محموله و به کمک دستگاه‌های کنترلی ایکس‌ری، اقدام به اسکن محموله کامیونی می‌کنند. پس از اسکن محموله مشخص می‌شود دو نفر در داخل بار تریلر مخفی شده‌اند که با مشکوک‌شدن به محموله حاوی قاچاق انسان، مأموران گمرک اقدام به بازرسی کامل محموله کرده و موفق می‌شوند، دو نفر را در داخل بار عدس شناسایی و به جرم قاچاق انسان و خروج غیرقانونی از کشور بازداشت
کنند.
فرد دوم فاقد مدارک شناسایی بوده و بر همین اساس بررسی‌های بیشتر و متهم جهت شناسایی بیشتر به نهاد‌های امنیتی تحویل داده می‌شود که نهایتاً این فرد توسط نهاد‌های امنیتی شناسایی و در بررسی‌های بعدی اعلام می‌شود که فرد بازداشتی همان شهرام جزایری متهم اقتصادی است.
دادستان تهران در بخش دیگری از اظهارات خود پرونده فردی را مورد اشاره قرار داد که اخیراً مدعی تقلب ۸ میلیون رأی در انتخابات سال ٨٨ بوده است و اظهار داشت: مطابق بررسی‌ها این اظهارات صحت نداشت. این فرد هفته قبل به دادستانی مراجعه کرده و تحقیقات به اتمام رسیده و به زودی در مورد این فرد اتخاذ تصمیم خواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار