کد خبر: 941171
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه گفت: 200 اثر به دبیرخانه بخش عکاسی اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان ارسال شده است.

علی فیض با بیان اینکه بالغ بر یک هزار اثر در بخش های مختلف به اولین هفته قرآن و عترت در استان ارسال شده است گفت: دبیرخانه بخش عکس این مسابقات در شهرستان سرخه فعال است.
وی گفت: سرود، تواشیح و ابتهال، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، پوستر، نقاشی، عکس، داستان کوتاه، آثار مکتوب و پایان نامه، رسانه های دیجیتال و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، تعزیه و فیلم کوتاه از جمله رشته های اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
فیض خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار بخش عکس روز گذشته بود که 200 اثر با موضوع قرآن و عترت به این دبیرخانه ارسال شده و هم اکنون در مرحله داوری هستند.
مسئول دبیرخانه بخش عکس اولین هفته قرآن و عترت استان گفت: پس از داوری و بررسی آثار ارسال شده طی دو روز آینده، نفرات برتر مشخص و آثار منتخب برای نمایشگاهی با همین عنوان در استان، ارسال می شود.
نمایشگاه قرآن و عترت در سه گالری مجتمع فرهنگی کومش از 22 دی آغاز به کار می کند و مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار هنرمندان رشته های مختلف استان با عنوان قرآن و عترت 29 دی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر