کد خبر: 941178
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طی پنج سال اخیر 140 پروژه ورزشی در استان تکمیل شده است و تا دهه فجر امسال 10 پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حامد جولایی  در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیاد ملی استعدادهای ورزشی استان کردستان، اظهار کرد: کردستان سرشار از استعدادهای ورزشی است و با تمام توان برای تقویت ورزش پایه در استان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: از لحاظ ورزشکار و استعدادهای ورزشی در استان هیچ مشکلی نداریم اما متاسفانه در خصوص حضور تیم‌های کردستانی در لیگ‌های ورزشی با مشکل مواجه هستیم.

جولایی تصریح کرد: نبود اسپانسر و حامیان مالی در استان موجب شده است بسیاری از ورزشکاران توانمند و مستعد این استان نتوانند در وادی حرفه ای ورود پیدا کنند و این مهم صدماتی را بر پیکره ورزش استان وارد کرده است که امیدواریم با نگاه ویژه مسوولان حوزه ورزش کشور این دغدغه هم برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به تکمیل 140 پروژه ورزشی در استان طی پنج سال اخیر اشاره کرد و گفت: این موفقیت در سایه نگاه ویژه مسوولان ارشد کشوری و استانی محقق شده است.

جولایی اعلام کرد: در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی نیز 10 پروژه جدید ورزشی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دامنه فعالیت‌های مبتنی بر استعدادیابی در ورزش پایه استان بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده روز به روز گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/76/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر