کد خبر: 941193
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
درنخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران مطرح شد؛
ظرفیت ۳۰ میلیون تن تولید فولاد در کشورایجاد شده است

بهرام سبحانی در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار کرد: امروزه مرز پنجاه سال را در صنعت فولاد سازی پشت سر گذاشتیم و در دوران جنگ تحمیلی نیز دولتمردان از این صنعت غاقل نبودند و به هیمن دلیل است که ظرفیت ۳۰ میلیون تن تولید فولاد ایجاد شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه امروزه از فایناس های خارجی در این عرصه استفاده می شود، افزود: شرکت های برزگ دولتی، نیمه دولتی و خصوصی طی سال های اخیر برای گسترش صنعت فولاد ایجاد شده اند.
رییس جشنواره و نمایشگاه ملی فولادایران در ارتیاط با فلسفه این جشنواره یادآور شد: متوجه شدیم شرکت های تولید کننده یا زیر مجموعه فولاد از دانش های بروز یک دیگر با خبر نیستند و این در حالی است که تحریم ها شدید شده و برخی از این واحد ها دچار مشکل شده اند.
وی با اشاره به اینکه صفر تا صد اتوماسیون صنعتی توسط شرکت های داخلی انجام می گیرد، اضافه کرد:در این نمایشگاه سعی کرده ایم توانمندی های شرکت های مختلف را به نمایش بگذاریم تاهم نیازهای شرکت های فولاد سازی مطرح شود هم شرکت های دانش بنیان در این زمینه ارائه راهکار دهند.
سبحانی عنوان کرد: به امید روزی که هم بانک های ایرانی حمایت بیشتری ازصنعت فولاد داشته باشندهم دانش این عرصه را به صورت کامل داشته باشیم چون خرید یک قطعه از خارج از کشور به همراه یک تکنولوژی دارای هزینه بیشتری است.
وی با تاکید بر اینکه تجیهز ایرانی ممکن است ایرادی داشته باشد اما  راحت تر می تواند آن را برطرف کند، گفت: تفاهم نامه هایی امروز به امضا خواهد رسید تا  زمینه تولید فولاد و زیرساخت های آن را تسهیل کند.
رییس جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از رونمایی بسته نرم افزاری شرکت های تولید کننده و سازنده فولاد و شرکت های وابسته خبرداد و خاطر نشان ساخت : برخی از برگزیدگان از بین  تولیدکنندگان و تأمین کنندگان و بازرگانان و متخصصان برتر زنجیره آهن و فولاد ایران نیز با اهدای جایزه ملی فولاد ایران مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر