کد خبر: 941593
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
مدیر حج و زیارت
مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: هشت هزار نفر از ابتدای سال 97 تاکنون برای زیارت و بهره مندی معنوی به عتبات عالیات از استان اعزم شدند.

خلیل دلپاک افزود: نوسان قیمت ارز در ماه های گذشته در کاهش اعزام مردم استان سمنان به کشور عراق برای زیارت بارگاه امامان معصوم(ع) تاثیر گذاشته است.
وی با بیان اینکه ثبت نام اعزام به عتبات عالیات برای نوروز 98 در روزهای آینده آغاز می شود، گفت: نرخ مصوب دلار برای اعزام پرشور مردم به سفرهای از این دست نیازمند بازنگری است.
مدیرحج و زیارت استان سمنان گفت: اکنون برای اعزام زائران به عتبات عالیات دلار نیمایی با نرخ 85 هزار ریال در دستور کار است که این نرخ ارز به هیچ عنوان برای مردم به صرفه نیست.
دلپاک با اشاره به اینکه آزمون کارگزاران حج تمتع سال آینده در روزهای گذشته در کشور برگزار شد و از استان سمنان 40 نفر در این دوره شرکت کردند، اضافه کرد: ظرفیت و تعداد کاروان اعزامی برای حج تمتع سال آینده تاکنون مشخص نشده است و به محض جمع بندی ها، جزئیات اطلاع رسانی می شود.
مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: امکانات دفاتر حج و زیارت به اقشار مردم مطلوب است و این اداره نظارت های دقیق به منظور ارایه خدمات مطلوب به این دفاتر دارد.
دفتر حج و زیارت در استان بیش از 702 هزار نفری سمنان فعالیت دارد 21

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر