کد خبر: 941609
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان خبر داد
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر این استان خبر داد.


حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان در جلسه‌ای در سالن جلسات شهید عظمت‌پناه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: مسابقات قرآنی طبق سنوات قبل ویژه روستاییان و عشایر استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن مسابقات قرآنی امسال با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ویژگی بسیار مهم مسابقات قرآنی امسال تقارن با جشن پیروزی انقلاب اسلامی است که این مهم را باید به فال نیک گرفت و قطعاً این واقعه می‌تواند از یک طرف به بالا بردن کیفیت این مسابقات و از طرف دیگر فضای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با عطر قرآن مزین کند.

قربانیان در ادامه اظهار داشت: این مسابقات با همکاری اداره کل حج و اوقاف استان، سازمان تعاون روستا، اداره کل عشایر استان، اداره کل منابع طبیعی استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج عشایر برگزار خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به رشته‌های مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، (ویژه برادران و خواهران)، قرائت (ویژه برادران)، ترتیل (ویژه خواهران)، اذان (ویژه برادران)، دعاخوانی و مناجات خوانی (ویژه برادران) تفسیر موضوعی (برادران و خواهران) که انتخابی آیات قرآن در زمینه کشاورزی است به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: این مسابقات در تاریخ 15 بهمن‌ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد و اطلاع‌رسانی کامل آن از طریق پوستر، صفحات مجازی، سایت و... متعاقباً صورت خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر