کد خبر: 941772
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
معاون فنی عمرانی شهرداری کرج خبرداد
معاون فنی عمرانی شهرداری کرج گفت: اگر همه چیز خوب پیش برود و اعتبارات مورد نیاز تامین و مشکل معارضین هم حل شود، شاید بتوان به بهره برداری از بزرگراه شمالی به عنوان مکمل بزرگراه همت در سال ۹۹ امیدوار بود.

عسگر نصیری افزود: بزرگراه شمالی به عنوان مکمل پروژه ادامه بزرگراه همت یکی از مهمترین پروژه‌های استان است. اگر این پروژه به بهره برداری برسد بار ترافیکی اتوبان تهران– کرج بیش از ۴۰ درصد کاهش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: با کاهش ترافیک شاهد کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان مردم برای رسیدن به مقصد مورد نظر خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه افزود: این پروژه تاکنون ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه زمان دقیق بهره برداری از بزرگراه شمالی مشخص نیست، ادامه داد: با توجه به برخی مشکلات چون محدودیت‌های اعتباری و وجود معارضین در مسیر این پروژه، نمی‌توان زمان دقیقی برای بهره برداری از آن اعلام کرد. طبق برآوردهای انجام شده، تکمیل بزرگراه شمالی به بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن از سوی شهرداری به سادگی امکان پذیر نیست.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری کرج صفر تا صد هزینه‌های این پروژه را متقبل شده است، اضافه کرد: هر چند وزارت راه و شهرسازی زمین‌های دولتی خود که در مسیر تکمیل بزرگراه شمالی قرار دارند را در اختیار شهرداری قرار داده ولی تاکنون هیچ حمایتی در بحث تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه نداشته است.

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج گفت: مسئولان استان باید برای تکمیل این پروژه وارد میدان شوند و صرفا به حمایتهای لفظی بسنده نکنند چون بزرگراه شمالی یکی از پروژه های مهم استان است و بهره‌برداری از آن باعث افزایش اعتماد عمومی به مسئولان می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار