کد خبر: 941785
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان البرز به مناسبت روز پرستار، با حضور در بیمارستان امام خمینی کرج تاکید کرد که این بیمارستان باید به همت مسئولان هرچه زودتر احیاء شود تا به مردم استان ارائه خدمات کند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز به مناسبت روز پرستار، از بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج که طی دو سال اخیر درگیر مشکلات فراوانی بوده، بازدید عمل کرد.

 بازدید امام جمعه کرج از بیمارستان امام خمینی، نور امیدی را در دل پرسنل بیمارستان امام روشن کرد

قاسم طاهری، نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج درباره این بازدید گفت: بازدید امام جمعه کرج از بیمارستان امام خمینی، نور امیدی را در دل پرسنل بیمارستان امام روشن کرد.

وی افزود: در حین بازدید سرزده نماینده ولی‌فقیه در البرز از کلیه بخش‌های درمانی، بخش‌های بازسازی شده و بخش هتلینگ، ایشان اظهار داشتند که حیف است بیمارستان امام با این عظمت و تجیهزات پیشرفته در مرکز و بهترین نقطه شهر، به‌صورت نیمه‌‌‌تعطیل و خالی از مریض رها شده است.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج با بیان اینکه امام جمعه کرج بیان داشت که مسئولان استان باید هرچه سریع‌تر بیمارستان را احیا کنند تا به مردم شهیدپرور استان ارائه خدمات کند، اظهار داشت: آیت‌الله حسینی همدانی در انتهای بازدیدشان، در بخش دیالیز بر بالین تک تک بیماران این بخش حضور پیدا کرد. وی تنها نماینده و مسئولی بود که در بین بیماران خاص دیالیزی به طور کامل و صبورانه به درد و دل بیماران و همراهان بیماران دیالیزی توجه خاصی نشان داد. در واقع، همانطور که بیماران این بخش شرایط خاصی دارند امام جمعه هم با توجه خاص‌تری به درد و رنج آنها توجه کرد.

طاهری ادامه داد: بنده به عنوان نماینده پرسنل این مجموعه از ابراز همدردی نماینده ولی فقیه با پرسنل و ابراز دلجویی‌شان از بیماران به نوبه خود تقدیر و تشکر فراوان می‌کنم. با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای این بیمارستان در آینده نزدیک، ما هم امیدوار هستیم که هرچه زودتر این نور امید در دل تک‌تک این کارکنان روشن شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار