مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد از اکران ۴۵۰ تابلوی کمپین «لبخند شهر» در تمامی فضاهای تبلیغاتی مشهد خبر داد.
محمدرضا اسماعیلزاده با بیان مطلب فوق گفت: تابلوهای طرح لبخند با هدف گسترش فرهنگ لبخند زدن در بین شهروندان در تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر مشهد به صورت گسترده اکران شده و چهرههای خندان مردان، زنان و کودکان شاد را به تصویر کشیده است. وی با اشاره به اینکه بزرگترین تابلوی «طرح لبخند» در عرصه میدان شهدا اکران شده، بیان کرد: این تابلو به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع حاوی ۸ پیام با عنوان «لبخند شهر» در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.
مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد ادامه داد: سایر تابلوها نیز در تمام مناطق ۱۳ گانه شهر جانمایی شده و به مدت ۱۰ روز به روی مردم شهر لبخند میزنند. ضمن اینکه این تابلوها با ۸ پیام و ۲۵ طرح متفاوت آذینبندی شده است. اسماعیلزاده ایجاد فضای متفاوت روحی و ترویج فرهنگ مهربانی بین مردم را از دیگر اهداف اکران این تابلوها برشمرد و افزود: ممکن است افراد جامعه با مشکلات متعددی در طول روز مواجه باشند. از این رو با اکران تابلوهای طرح لبخند تلاش شده لبخند زدن را حتی برای لحظهای به شهروندان یادآور شویم. بدین ترتیب کمی از تنشهای روانی زندگی در محیطهای شهری کاسته میشود. وی با اشاره به عناوین بکار گرفته شده در این تابلوها، توضیح داد: این عناوین شامل جملاتی از قبیل: «به لبخند تو شهر زیبا میشود»، «بخند که شهر به لبخند تو زنده است»، «لبخند که میزنی بهار میشود»، «لبخند طرح مهربانی در بوم زندگی»، «افق دریایی از نور است و لبخند»، «لبخند تو آیین دعای همه ما»، «لبی پر زخنده دلی پر امید» و «من به لبخند تو مشتاق که نه محتاجم» میباشد.