کد خبر: 941945
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد:
همایش بزرگ بانوان انقلابی اسلامشهربه مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب( س) ازسوی بسیج جامعه زنان در اردوگاه شهید غلامی سپاه این شهرستان برگزار شد .
بهاره عشقی صابر

همایش بزرگ بانوان انقلابی به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب( س(  ازسوی بسیج  بانوان باهمکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی، شهرداری اسلامشهرو با حضور بسیج جامعه زنان، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج وجمع کثیری از بانوان انقلابی در اردوگاه شهید غلامی  سپاه این شهرستان برگزار شد .

هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر طی سخنانی در این همایش با اشاره به نقش بانوان در اشاعه فرهنگ دینی در تمام ادوار گذشته ،اظهار داشت: از ابتدا و از زمان بعثت پیامبر اکرم (ص) بانوان در ترویج اسلام نقش کلیدی داشتند و حضور پررنگ زنان تا به امروز بر کسی پوشیده نیست و همواره برای پیشرفت و ترویج اسلام در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده اند.

 ایلکا با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) در کنار پیامبر برای ترویج اسلام زحمات زیادی کشیدند، تأکید کرد: پس از حضرت خدیجه (س) ،حضرت فاطمه (س) برای اینکه ولایت جایگاه و ارزش خود را حفظ نماید، در راه ولایت شهید شدند و حضرت زینب (س) نیز با رشادت ها و صبر و استقامت خود نهضت عاشورا را جاودانه ساختند .

وی افزود : در دوران انقلاب زنان بسیاری ایستادگی کردند تا ،انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و همچنین مادرانی که راضی شدند تا، فرزندانشان به جبهه های حق علیه باطل اعزام و یا همسرانی که همسران خود را برای اینکه اسلام بماند راهی نبرد ساختند و اینگونه بهترین و مهمترین انسانهای خود را برای برپایی و برقراری انقلاب اسلامی فدا کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر با اشاره به نقش بانوان انقلابی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بانوان توانمندی که در عرصه های اقتصاد و اقتصاد مقاومتی کارآفرین بودند به اقتصاد کشور کمک نموده و امروز نیز با توجه به تهاجماتی که دشمن برای دختران و زنان این کشور برنامه‌ریزی کرده، حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی، قرآنی، ورزشی به چشم می‌خورد .

وی با تاکید بر اینکه حضور بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب اسلامی در عرصه های بین المللی نشان از اشاعه اسلام در جهان است ،خاطرنشان کرد : بانوان ورزشکار و نخبه های ایرانی ثابت کردند که حجاب محدودیت ایجاد نمی‌کند و می‌توانند با پوشش اسلامی در تمامی عرصه های علمی ، قرآنی و ورزشی حضور یابند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه حضرت زینب (س )و حضرت فاطمه زهرا (س) و تمامی بزرگانی که  فرهنگ حجاب و دین اسلام را به ما انتقال دادند باشیم.

انتهای پیام /

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر