کد خبر: 941996
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: روستاهای استان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت این استان از 400 روستا به 528 روستا افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز رزمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه آی.سی.تی در شهرستان گرمی اظهار کرد: با تامین زیرساخت های مورد نیاز هم اکنون 141 روستا در شهرستان گرمی دارای اینترنت پرسرعت هستند.

وی با اشاره به اینکه زیرپوشش تلفن همراه قرار دادن روستاهای استان یکی از اولویت این اداره کل است، بیان کرد: در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان قرار بر این بود که 35 روستای استان زیرپوشش تلفن همراه قرار گیرد اما با تلاش و رایزنی های صورت گرفته این رقم به 86 روستا افزایش یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اینکه 27 درصد این روستاها در شهرستان گرمی قرار دارد، اضافه کرد: هم اکنون 23 روستای این شهرستان زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد.

رزمی از برگزاری نشست‌ های تخصصی اشتغال در حوزه آی سی تی با هدف شناساندن ظرفیت ‌های فضای مجازی و افزایش انگیزه برای گرایش جوانان به کسب و کار در این حوزه خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده زمینه برای فعالیت هر چه بیشتر در این حوزه در استان فراهم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر