کد خبر: 942100
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور در سمنان خبر داد:
رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور گفت: با راه اندازی شعبه منطقه ای پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر، سرمایه گذاری پزوهشی ده ساله در استان آغاز می شود.

عبدالحسین شاهوردی در بازدید از روند احداث شعبه منطقه ای پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر افزود: با این سرمایه گذاری، فعالیت های پژوهشی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه پیدا می کند.

وی ادامه داد: همکاران ما در مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان تلاش بسیار خوبی در جهت تکمیل و راه اندازی این مجموعه داشتند و از تمام ظرفیت های استفاده کردند و از منابع استانی نیز حداکثر استفاده را برده اند.

رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور با برشمردن ظرفیت های منطقه خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در این منطقه وجود دارد، برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها و اینکه بتوانند در جهت همین ظرفیت ها، این مجموعه را راه اندازی کنند، جهاددانشگاهی کشور و سایر مجموعه های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در کنار همکاران زحمت کش جهاددانشگاهی استان سمنان خواهند بود، تا حداکثر استفاده را از این ظرفیت ها داشته باشند.

شاهوردی با بیان اینکه یکی از ویژگی های شاخص جهاددانشگاهی، توجه به توسعه فعالیت های پژوهشی در نقاط مختلف کشور است، ادامه داد: در نشست و بازدید امروز پیشنهادات و راهکارهای خوبی در جهت استفاده بهینه از این امکانات و فضای موجود ارائه شد، تا بتوان فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی را در استان سمنان توسعه داد.

رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور اظهار داشت: در جهت تحقق همین امر، جهاددانشگاهی و سایر مجموعه های جهاددانشگاهی با مشارکت و تعامل ویژه استان سمنان در کنار همکاران جهاددانشگاهی در استان سمنان هستند و انشاءالله در جهت تکمیل و تجهیز این مجموعه تلاش خواهد شد.

شاهوردی همچنین اضافه کرد: در گروه های پزشکی، پژوهشی و تحقیقاتی و همچنین در بحث علوم سلولی و مولکولی ظرفیت هایی وجود دارد، اما دوستان ما در مجموعه جهاددانشگاهی و همه لازم است بدانند که ورود به حوزه پژوهش یک سرمایه گذاری یک دهه نیازمند است تا بتوان به یک نقطه بازدهی رسید، برای اینکه در این مسیر بازدهی خوبی انجام شود، باید این مجموعه و همکاران ما برای یک سرمایه گذاری یک دهه ای در پژوهش آماده باشند، انشاءالله با همکاری مجموعه استان و دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کشور این سرمایه گذاری به نحو مطلوب صورت خواهد گرفت و ما شاهد شکوفایی پژوهش و تحقیقات در این منطقه خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر