کد خبر: 942102
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1)
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) گفت: برنامه حرکت قطار پرسرعت تهران- مشهد از روز 26 دی 97 در مسیر استان سمنان از سرگرفته می شود.

فرشاد زادخور افزود: سیر قطار پرسرعت تهران- مشهد که در روز 15 دی امسال به دلیل مشکلات فنی متوقف شده بود، در روز چهارشنبه 26 دی از سرگرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مسافران استان سمنان برای استفاده از این قطار پرسرعت برای سفر به مشهد مقدس و استان تهران شناور است.
زادخور تصریح کرد: ناوگان ریلی یکی از ظرفیت های ممتاز برای توسعه گردشگری و اقتصادی در سمنان است که بسیاری از مردم استان برای مسافرت به نقاط مختلف کشور از این ناوگان استفاده می کنند.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) ادامه داد: بخش قابل توجهی از مسافرت های نوروزی هموطنان در سال های گذشته با ناوگان ریلی انجام می شد که پیش بینی می شود با توجه به کیفیت قطارهای مسافربری این روند امسال هم ادامه یابد.
وی تصریح کرد: تاخیر از مبدا به مقصد در سیر قطارهای مسافربری قابل توجه نیست و با برنامه ریزی های اصولی برای کاهش تاخیرهای از این دست در تلاش هستیم.
زادخور اضافه کرد: عبور روازنه 80 رام قطار مسافربری و باری از خطوط ریلی سمنان، ظرفیت ریلی این استان را برای توسعه اقتصادی در منطقه ممتاز کرده است.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) گفت: زیرساخت ها برای افزایش امکانات رفاهی به منظور تردد میلیون ها مسافر از خطوط ریلی استان سمنان فراهم است.
، بیش از 500 کیلومتر از خط اصلی مسیر 926 کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(1) قرار دارد و روزانه 80 رام قطار در این مسیر در حال رفت و آمد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر