کد خبر: 942104
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
استاندار آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدایت و اصلاح جامعه، هدف مشترک همه ادیان الهی است و امروز پیروان انبیا باید برای برون‌رفت جهان از وضعیت متلاطم کنونی، یکپارچه و متحد باشند.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار اسقف اعظم و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان با وی، اظهارداشت: حضرت عیسی مسیح (ع) برای ملسمانان هم به اندازه مسیحیان قابل احترام است.
وی با قدردانی از نقش سازنده و تعالی فکری هموطنان مسیحی در راستای توسعه و پیشرفت استان، اظهار داشت: همه شهروندان ارمنی تبریز از لحاظ حرفه‌ای و اخلاقی، کارنامه بسیار درخشانی دارند و جزو اقشار ممتاز جامعه به شمار می‌روند.
خاطرنشان کرد: حضور ارزشمند و تاثیرگذار جامعه ارامنه در شهر تبریز، مدیون مدیریت شورای خلیفه‌گری و راهبری اسقف اعظم است.
وی با بیان اینکه دولت و استانداری متعلق به همه شهروندان و هموطنان است، افزود: تمام مسائل و مشکلات جامعه ارامنه را در حد امکانات و اختیارات پیگیری می‌کنیم تا ارتباط و صمیمیت بین هموطنان بیش از گذشته باشد.
اسقف اعظم خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان هم در این دیدار با قدردانی از ابراز محبت استاندار آذربایجان شرقی به جامعه ارامنه، گفت: ارامنه در طول تاریخ به‌عنوان شهروندان ایرانی همواره متعهد و وفادار به جامعه خود بوده‌اند و امروز هم آماده‌اند تمام امکانات خود را به نفع جامعه به کار گیرند.
گریگوری چیفت‌چیان با اشاره به حمایت‌های مسئولان استان و شهر تبریز از جامعه ارامنه، گفت: فعالیت‌های روزمره جامعه ارامنه بدون هیچ مشکل خاصی در جریان است؛ البته ما هم مانند سایر هموطنان خود مشکلاتی داریم که باید دست به دست هم دهیم و برای حل مشکلات و اعتلای کشور تلاش کنیم.
روبیک جانانه، رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان هم از برنامه‌ریزی این شورا برای گرامی‌داشت هرچه‌باشکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر